خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:
هدایت، امنیت و ولایت بالاترین نعمت های خداوند است و اگر امروز دولت های مستکبر و غربی در مقابل ما کرنش می کنند و این امنیتی را که ما امروز داریم؛ دلیلش وجود ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۱۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی در آیین برافراشتن پرچم مقدس آستان قدس رضوی در سربیشه گفت: از امام رضا(ع) در مورد برترین بندگان خدا سوال شد و آن حضرت چند ویژگی برای این بندگان بیان کردند.

وی افزود: امام رضا(ع) فرمودند " انسان برتر کسی است که زمانی که نیکی می کند؛ خوشحال می شود، زمانی که دچار خطا و اشتباه می شود؛ استغفار می کند و زمانی که خشمگین شد می بخشد".

ملک آبادی ادامه داد: امام هشتم شیعیان فرمودند " زمانی که مصیبتی بر بنده شایسته خدا وارد می شود؛ صبر می کند، زمانی که نعمتی به آنها عنایت می شود؛ شکر خدای متعال را به جای می آورند".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه بالاترین نعمت های خداوند را هدایت، امنیت و نعمت ولایت دانست و گفت: اگر امروز دولت های مستکبر و غربی در مقابل ما کرنش می کنند و این امنیتی را که ما امروز داریم؛ دلیلش وجود ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم این پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز در بیاید و برافراشته باقی بماند، تنها راهش تبعیت از ولایت فقیه است و تنها پرچم دار و سیاست گذار ولایت فقیه است.

گفتنی است، در پایان مراسم بعد از مداحی زینلی ذاکر اهل بیت(ع)، پرچم مقدس آستان قدس رضوی در میدان صاحب الزمان(عج) سربیشه برافراشته شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها