مسئول سازمان اردویی سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد:
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدا گفت: روزانه سه تا پنج هزار نفر از نمایش رزمی ، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت در ارومیه بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی اظهار داشت: از آغاز اجرای نمایش فرهنگی، بصیرتی علمداران ولایت در ارومیه در هر اجرا با استقبال مطلوب مردم و خانواده ها مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: این نمایش در هفته سه روز از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 شب اجرا می شود و شامل بیان نقش مردم در پیروزی انقلاب با نمایش واقعه به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه، بیان نقش مردم در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب در مرزهای استان با نمایش واقعه 14 شهید بند ارومیه، بیان نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس در مرزهای استان و جبهه های جنوب با نمایش بخشی از عملیات بدر و بیت المقدس و بمباران شیمیایی سردشت است.

چراغی ادامه داد: همزمان با نمایش صحنه های یاد شده به علاقمندان ، صحنه هایی از ایثارگریهای دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان نیز به نمایش در می آید که ترویج دهنده روحیه ایثار و مقاومت است.

وی با اشاره به آغاز اردوهای فصل رویش در استان نیز اظهار کرد: این اردوها از روز سه شنبه در مهاباد آغاز می شود و در راستای اردوهای راهیان نور بوده و به صورت تربیتی و فرهنگی برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این اردوها به صورت خاکی و آبی برگزار می شود که بخش خاکی آن در اردوگاه شهید امینی مهاباد و بخش آبی در آبهای منطقه حسنلوی نقده اجرا می شود.

چراغی اضافه کرد: تیراندازی با کمان ، عبور از مانع و راپل و نیز جت اسکی و قایق سواری از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در این اردوهاست.

وی اظهار کرد: در کنار این فعالیت ها، برنامه بازدید از یادمانهای شهدای جنوب استان نیز به همراه بیان نکات اخلاقی و تربیتی توسط مربیان به شرکت کنندگان انجام می شود.

ارسال نظرات