خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان قزوین عنوان گفت: یکی از اهداف بزرگ اردوهای طرح صالحین بحث دانش افزایی و تربیتی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام پورآرین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در ارتباط با اردوهای شجره طیبه صالحین بیان کرد: اردوهای طرح صالحین در سه دوره ی حلقه مربیان از رور 2/7 تا 8/4 برگزار می‌شود.

وی گفت: این اردوها در سه دوره مختلف که دوره اول حلقه مربیان محلات برادران و دوره دوم مربیان محلات خواهران و دوره سوم حلقه مربیان اقشار می‌باشد.

پور آرین اضافه کرد: حلقه‌های طالحین مربیان تصمیم ساز و تصمیم گیر ارکان شجره است، حفظ وانسجام حلقه مربیان به عنوان یک هویت یکی از ارکان مهم شجره طیبه صالحین است.

این مسئول اذعان کرد: یکی از اهداف بزرگ این اردو بحث دانش افزایی و تربیتی است که این فرصت بسیار خوبی بود که این حرکت از طرف نواحی اقدام شد و از جمله دستاوردهای که در این اردو تربیتی حاصل می گردد اشنایی بیشتر این عزیزان از روحیات و استفاده از تجربیات ارزنده یکدیگر می باشد.

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب و توانا خاطرنشان کرد: در بحث بصیرت استاد خلیلی مدرس دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و در موضوع راهکار مقابله جنگ دشمن استاد اخلاق حجت الاسلام عباسی حضور دارند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در خاتمه متذکر شد: اردو‌های حلقه مربیان به منطورحفط وانسجام این حلقه ها مهم وکلیدی است در این اردوها برنامه‌های متنوع و مختلفی در قالب همایش و هم اندیشی برگزار خواهد شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها