خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء گفت: کشورهایی همچون ترکیه و عراق به عنوان بازار بالقوه برای صادرات محصولات اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۲۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرگرد احمد رحمانی در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در راستای ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده است، گفت: در سال جاری نیز 300 میلیارد ریال است که از تولید کنندگان در قالب کارگاه های کوچک تولیدی و زود بازده حمایت می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی عمده محصولات تولید شده توسط این سازمان را محصولات ارگانیک عنوان کرد و گفت: این محصولات مشتری پسند است.

سرگرد رحمانی با اشاره به اینکه در تولید عسل نیز اقدامات مطلوبی انجام شده و با برند سینوحه فعالیت می شود، گفت: این محصول علاوه بر بازار داخلی به کشور عراق نیز صادر شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به موقعیت استان و تقاضای کشورهایی همچون ترکیه و عراق به عنوان بازار بالقوه برای صادرات محصولات اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید زمینه صادرات فراهم شود.

سرگرد رحمانی از شهرداری خواست که در زمینه ورمی کمپوست این سازمان را حمایت کرده و برای استفاده در فضای سبز شهری این محصول را خریداری کند.

وی افزود: این سازمان آمادگی دارد با کمترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات را به بازار ارائه کند.

ارسال نظرات