خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون قاینات:

هم جواری حرم امام رضا(ع) توفیق بزرگی برای ما خراسانی ها است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون قاینات گفت: خداوند سبحان به ما خراسانی ها توفیق مضاعف داده است که در جوار حرم مطهر و نورانی هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت رضا(ع) قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۰۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام موسوی در مراسم میلاد امام رضا(ع) در جمع بسیجیان در قاین گفت: شهر مشهد مقدس به یمن وجود بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) به پایتخت معنوی کشور معروف و مشهور است.

وی عنوان کرد: حتی حضرت امام(ره) در جایی بیان فرمودند که "بخاطر وجود امام رضا(ع) در مشهد باید این شهر را پایتخت کشور انتخاب می کردند".

مسئول بسیج طلاب و روحانیون قاینات ادامه داد: خداوند سبحان به ما خیلی لطف کرده و توفیق داده است چون اولا ما را مسلمان آفریده و سپس ما را شیعه قرار داده است.

وی اظهار کرد: خداوند سبحان به ما خراسانی ها توفیق مضاعف داده است بعد در ایران اسلامی جا و مکان داده و به ویژه اینکه در جوار حرم مطهر و نورانی هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت رضا قرار داده است که هر وقت اراده کنیم می توانیم به زیارت این امام همام برویم و از الطاف و معنویت بارگاه ایشان استفاده کنیم.

موسوی بیان کرد: فردی از امام جواد خواست و گفت: برای ما دعا کنید که بهشت را ببینیم: که حضرت فرمودند "به حرم پدرم بروید و زیارت کنید که آنجا قطعه ای از بهشت است و با زیارت ایشان بهشت را درک خواهید کرد".

مسئول بسیج طلاب و روحانیون قاینات افزود: در جایی دیگر امام جواد(ع) می فرمایند "شیعیانی که حرم و بارگاه پدرم را در طوس زیارت کنند؛ شعیان برحق هستند".

شایان ذکر است، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قاینات مراسم سخنرانی، شعرخوانی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)با حضور بسیجیان و کارکنان ناحیه قاینات در محل نمازخانه ناحیه قاین برگزار شد.

گفتنی است، اکبری مداح اهل بیت(ع) در وصف امام رضا(ع) چند بیت شعر و نامور نیز چند بیت مولودی خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار