خبرهای داغ:
فرماندهی و مسئول نمایندی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه (ع)، با ماموستا های اهل سنت مناطق مرزی بخش سیلوانا و صومای برادوست ارومیه به صورت جداگانه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
در این دیدارها که با حضور سردار آبروشن فرمانده لشکر 3 حمزه (ع) با حضور حجت الاسلام فضل ا... میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر3 و با حضور ماموستاهای روستاهای مرزی برگزار شد، ماموستا ها در خصوص مسائل و مشکلات مناطق مرزی، مطالبی را ارائه نموده و افزودند، علارغم وجود برخی مشکلات و نقایص، عشایر غیور مناطق مرزی همانند گذشته در دفاع از کیان اسلامی و پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی و اطاعت رهبری تا پای جان ایستاده اند.

حجت الاسلام میرزایی نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدر دانی از حضور روحانیون و مردم غیور مرزی، حفظ وحدت شیعه و سنی و لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان را از عوامل مهم ناکامی دشمنان در پیشبرد اهداف شومشان دانست و افزود؛ امنیت پایدار امروز میهن اسلامی مرهون فداکاری ها و ایثارگری های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون جوانان خویش، و با تبعیت و پیروی از رهبرشان، در مسیر تعالی و پیشرفت گام برمی دارند و تمام نقشه ها و دسیسه ای دشمنان اسلام را یکی پس از دیگری نقش بر آب می کنند.

ارسال نظرات