خطیب جمعه تفت:

سیاست استکبار جهانی برپایی جنگ های نیابتی در کشورهای مختلف است

خطیب جمعه تفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سیاست های استکبار جهانی در برپایی جنگ های نیابتی در کشورهای مختلف، تاکید کرد: تجاوز عربستان به خاک یمن نمونه ی جنگ ها نیابتی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: "ابوالقاسم غفوری” در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد مصلی قدس با اشاره به آیه ۶ سوره مائده که پیرامون وضو، تیمم و غسل می پردازد، خاطر نشان کرد: فراگیری احکام واجب است.

غفوری ضمن تبریک ایام دهه کرامت از همه کسانی که در برپایی مراسم جشن و سرور به مناسبت این ایام شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه تفت با اشاره به حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت در استان و شهرستان تفت، تصریح کرد: حضور این خادمان حال و هوای رضوی و ملکوتی را به شهر تفت منتقل کرد.

وی با اشاره به ۸ شهریور، روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی، یاد و خاطره همه شهیدان، امام شهدا و به خصوص این دو شهید بزرگوار و آغاز هفته دولت را گرامی داشت.

ابوالقاسم غفوری با بیان سال دولت، ملت، همدلی و هم زبانی، خاطر نشان کرد: عیب های یکدیگر را با محبت و به عنوان امر به معروف و نهی از منکر به یکدیگر بیان کنیم.

غفوری با اشاره به سیاست های شیطان بزرگ به شعله ور کردن آتش جنگ بین مسلمانان، تاکید کرد: آن ها در صدد شعله ور کردن آتش جنگ در ایران نیز هستند، لذا باید مراقب باشیم.

خطیب جمعه تفت با بیان سیاست های استکبار جهانی در برپایی جنگ های نیابتی در کشورهای مختلف، تاکید کرد: تجاوز عربستان به خاک یمن، سکوت جامعه جهانی و همراهی اکثر کشورهای اسلامی با عربستان نمونه ای از این جنگ ها نیابتی است.

غفوری با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، تصریح کرد: ارتباط با همه کشورهای جهان به جزء رژیم صهیونیستی لازم است، اما نباید خیانت های انگلیس را فراموش کنیم و با همه وجود باید مراقب و مواظب آن ها باشیم.

وی با تاکید بر مسئله نفوذ اقتصادی و نفوذ سیاسی در سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ماهیت انگلیس عوض نشده است، انگلیس همان انگلیس با نیات پلید است، لذا باید در کنار ارتباط با جهان، مراقب و مواظب باشیم.

غفوری در آخر تاکید کرد: تا روزی که آمریکا در صدد براندازی، تضعیف، تحریم و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است و تا روزی که تهدید می کند همه چیز روی میز است، ما آن ها را دشمن می دانیم.

 

 

ارسال نظرات