دیدار صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار بهاباد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند باحضور در فرمانداری، با فرماندار دیدار نمودند و این روز را به ایشان تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند باحضور در فرمانداری، با فرماندار دیدار نمودند و این روز را به ایشان تبریک گفتند.

فرماندار بهاباد در این دیدار صمیمی با تبریک ولادت امام رضا(ع) و هفته دولت، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بسیار زیادی در شهرستان انجام شده است گفت: در هر موضوعی که نگاه می کنیم کمبود داریم و قطعاً این کمبودها برای مردم مشکل ایجاد می کند.

"عباس اقبال" افزود: علیرغم این کمبودها، این اتحاد و اتفاق و پشتکاری که بین مردم و مسئولین شهرستان حاکم است باعث پیشرفت می شود.

وی تصریح کرد: باید در شهرستان کارهای زیربنایی انجام شود تا باعث برگشت و ماندگاری مردم شود.

فرماندار بهاباد با اشاره به توجه ای که به روستاها صورت گرفته است گفت: علی رغم کمبود بودجه، کارهای خوبی در روستاها انجام شده و در حد توان دست به دست هم داده ایم تا نیازهای روستاها را برطرف کنیم و هنوز در خیلی از روستاها مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

وی با بیان اینکه سال 94 برای شهرستان بهاباد سال به ثمر رسیدن زحمات گذشته است گفت: امسال شاهد به نتیجه رسیدن خیلی از کارهایی هستیم که چندین سال پیگیری شده است.

اقبال، با اشاره به راه اندازی کارخانه نساجی در بهاباد گفت: امیدواریم با گسترش این کارخانه بخشی از مشکل اشتغال شهرستان رفع گردد.

در این دیدار نماینده شورای استان یزد در شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه کارهای خوبی در یک سال گذشته در شهرستان بهاباد انجام شده است گفت: الحمدا... با تعامل و همدلی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد؛ این کارها انجام و پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.

"سیدمحمود میرابوالقاسمی" افزود: در چندسال اخیر به زیباسازی و سیمای شهر و روستا توجه بیشتری شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد هم با تأکید بر ارتقاء علمی، همفکری و همدلی با یکدیگر گفت: با همدلی می توانیم در رفع مشکلات و نیازهای شهرستان موفق شویم که نتیجه آن رضایت مردم است؛ مردم این اتحاد و همدلی را می خواهند.

"اکبر فلاح" خاطرنشان کرد: انشاا... باید با حفظ این اتحاد و همدلی که وجود دارد، شهرستانی آباد را به نسل های آینده تحویل دهیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات