در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول بسیج فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان ممتاز جشنواره آیه های تمدن از برترین های شرکت کننده در جشنواره تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول بسیج فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان ممتاز جشنواره آیه های تمدن در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد برگزار شد از برترین های شرکت کننده در جشنواره تجلیل به عمل آمد.

محمد حسن گلشن زاده مسئول بسیج فرهنگیان بهاباد در خصوص طرح آیه های تمدن گفت: در قالب طرح آيه هاي تمدن، دانش آموزان نخبه بسيجي با معدل هاي بالا گزينش و براي كنكور و پس از آن دانشگاه و تحصيلات تكميلي آماده مي شوند.

وی افزود: اين افراد پس از طي مدارج تحصيلي و كسب تخصص و تعهد، مسئوليت هاي كليدي در كشور را در آينده به دست مي گيرند.

در این مراسم عباس اقبال فرماندار شهرستان بهاباد در سخنانی به نقش علم و دانش در جامعه تاکید کرد و گفت: افرادي که در مسير علم و دانش گام بر مي‌دارند از سعادتمندترين کساني هستند که طي طريق مي‌کنند گفت: توجه به علم آموزي مورد تاکيد ائمه اطهار(ع) است و پيمودن اين مسير سراسر سعادت و آبرومندي به همراه دارد.

وی تصريح کرد: توجه به علم آموزي مورد تاکيد ائمه اطهار(ع) است و در روايات متعدد در اين باره به علم آموزي تاکيد ويژه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون افکار نیروهای نخبه و علمی کشور که از سرچشمه وحی الهی سیراب شده تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و این نیروهای مومن و متعهد می توانند هرگاه اراده کنند همه چیز را خلق نمایند.

در پایا ن از 90 نفر از برگزیدگان طرح آیه های تمدن با اهدای لوح تقدیر و جوایز ی تجلیل شدند. 

 

ارسال نظرات