خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب گفت: امنیت و اقتدار امروز ما مدیون تلاش ها، ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام و نعمت ولایت و شهادت است.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۱۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مهدوی در جمع اعضای کاروان راهیان نور میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز جهان شمول شده و جبهه سیاسی جدیدی را در دنیا ایجاد کرده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت پوشالی نظام سلطه و استکبار را شکست.

وی افزود: دشمن برای اینکه به مقابله با اقتدار نظام اسلامی به روش های مختلفی متوسل شده و در همه آنها نیز ناکام مانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت دشمن را شکستیم، اظهار داشت: دشمنان از هیچ ترفندی برای مقابله با این اقدام ایران دست برنداشته و همواره سعی دارند تا به مقابله با آن بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی گفت: آنها هشت سال جنگ را برای نظام نوپای ایران اسلامی تحمیل کردند ولی به حول قوه الهی ولی با رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و با تلاش ها، ایثارگری ها و رشادتهای رزمندگان اسلام و نعمت ولایت و شهادت که خداوند به ما عنایت کرده است، نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

ارسال نظرات