امام جمعه مهران گفت:مردم اجازه نخواهند داد تلخي روزهاي نفوذ انگلستان در منطقه به فرموشي سپرده شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۸۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمين روح الله ولد بيگي در خطبه هاي اين هفته نماز با اشاره به خوادث ناگواري كه دولت بريتانيا در كشور به وجود آورده بود گفت: جدا شدن افغانستان از ايران، قرارداد رويترز ، قرارداد تتون و تنباكو ، استخراج و غارت منابع نفتي ، اشغال ايران در حمله متفقين، همراهي با آمريكا براي سركوب انقلاب اسلامي حمايت از سلمان رشدي ، حمايت از صدام، مشاركت فعال در فتنه 88 تنها مختصري از جنايات انگلستان طي سالهاي گذشته عليه ملت ايران است.
وي اظهار كرد:مگر مي شود فراموش كرد حوادث ناگواري كه باعث و باني آن در ايران دولت منفور بريتانيا بود و بايد از اين ايام درس مبارزه، مقاومت ، ايستادگي و در صحنه ماندن گرفت.
خطيب جمعه مهران تصريح كرد:ملت ما در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد چون عهد پهلوي استعمار پير هر غلطي كه دلش بخواهد انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمين ولدبيگي تاكيد كرد: راه نفوذ استعمار و آمريكا در ايران بسته شده و بدانند با بازگشايي سفارت انگلستان نخواهند توانست راه را براي نفوذ آمريكا هموار كنند.
امام جمعه مهران افزود: چه چيزي در وجود مسوولان ما ديده شده تا استعمار تصور كند كه مواضع ما عليه صهيونيسم كمرنگ شده است.
وي اظهار كرد: مواضع ما عليه استكبار همان مواضع امام و رهبري است و اگر غير از اين از مسوولين شنيده شود ما او را خائن مي دانيم چرا كه فرياد هميشگي ما مرگ بر اسراييل است.
خطيب جمعه مهران در بخش ديگري از سخنانش به سخنان رهبر در ديدار با هيات دولت اشاره كرد و گفت:همانطور كه مقام معظم رهبري نيز فرمودند بايد در راستاي رفع تورم و كنترل بازار دولتمردان تلاش كنند اگر چنين شد نشاط در جامعه ايجاد مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين ولدبيگي در ادامه با تبريك هفته دولت و بيان كارهاي انجام شده توسط مسوولان گفت:بيان فعاليت هاي دولت توسط مسوولان در آگاه سازي افكار جامعه موثر است.
امام جمعه مهران همچنين با بيان اينكه نبايد از محور ايلام به مهران با عنوان جاده مرگ نام برد بلكه اين محور دالان به كربلاست گفت:محور ايلام به مهران در حال توسعه است و رانندگان بايد با رعايت مقرارات راهنمايي و رانندگي از حوادثي كه منجر به زيان هاي جاني و مادي مي شود جلوگيري كرد.
وي از پليس راه نيز خواست تعداد گشت هاي خود را در اين مسير افزايش دهند.
خطيب جمعه مهران از ايجاد دروازه قرآن و بهسازي جاده سيد حسن(ع) از شورا ،شهردار و فرماندار و مسوولان استاني تقدير كرد و اين را يك كار خوب فرهنگي در شهرستان مهران دانست.
وي همچنين تامين آب و برق زمين مربوط به حسينه و هتل را كه قرار است توسط حج و زيارت ساخته شود را بهانه اي دانست از سوي حج و زيارت و گفت:تامين آب و برق وظيفه پيمانكار است اما با وجود اين امر مسوولان شهرستان آن را تامين مي كنند و اميدواريم در اين خصوص ديگر بهانه اي وجود نداشته باشد.


ارسال نظرات