امروز در کشور کسانی هستند با تفسیر های غلط و با نسبت دادن دروغ به امام می خواهند چنین القا کنند که فقط آنها صلاحیت تبیین مواضع امام در مسائل کلان سیاسی آنهم در روابط با کشورهای جهان دارند .
کد خبر: ۸۵۶۱۱۸۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشتند : بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هیئت وزیران سیاست های راهبردی در عرصه های مختلف است . حضرت آقا ضمن قدردانی از تلاش دولت مطالبات مهمی که در واقع خواسته های برحق مردم و نظام از دولتمردان است عنوان فرمودند باید بعد از توافق هسته ایی راه های نفوذ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی مسدود شود.

وی افزود: مراقب ترفندهای آمریکا باشید چرا که دشمن صهیونیستی و رژیم آمریکا کینه توز و دشمن ریشه ای عمیق دارد و انها بر استمرار دشمنی با ملت ایران اصرار دارند . همه مسئولان سیاسی و اقتصادی باید توجه کنند مطلقا در نقشه طراحی شده دشمن قرار نگیرند . توصیه دیگر ایشان اتخاذ مواضع انقلابی و صریح در مقابل دشمن آن هم مبتنی بر مبانی امام بدون ترس و خجالت کشیدن.

انحراف از خط امام و رهبری توسط هر جریان سیاسی و یا شخصیت های با نام و نشان فتنه و عبور از خطوط قرمز است . امروز در کشور کسانی هستند با تفسیر های غلط و با نسبت دادن دروغ به امام می خواهند چنین القا کنند که فقط آنها صلاحیت تبیین مواضع امام در مسائل کلان سیاسی آنهم در روابط با کشورهای جهان دارند . اما عملکرد آنها بعد از ارتحال امام بویژه در سال های اخیر و در فتنه ۸۸ در تضاد با آشکار با اندیشه های امام و رهبری است .

آنها سعی می کنند فضای کشور که توام با امنیت و ثبات سیاسی است به نفع خود و جریان های وابسته به خود رقم بزنند . در حالیکه اقتدار نظام و ثبات سیاسی و امنیت مثال زدنی مرهون رهبری حکیمانه حضرت آقا و پشتیبانی ملت بزرگ ایران است . همین آقایان در فتنه ۸۸ خود در مدار فتنه قرار گرفتند و با ایجاد آشوب و بلوا و ساماندهی گروهک های ضد انقلاب و نشان دادن چراغ سبز به آمریکا کشور را تا لبه پرتگاه بردند.

بزرگترین جنایت را در حق امام و شهیدان و ملت مظلوم ایران مرتکب شدند و خیانت آنها هیچوقت از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد. البته منحرفین از خط امام غریبه نیستند بلکه خودی هایی هستند که تلاش می کنند عدم مقبولیت انها در میان توده های مردم با نسبت دادن حرف ها نا روا به امام خود را مقرب امام معرفی کنند. اما ملت با بصیرت ایران راه و آرمانهای بلند امام را در خلف صالح و جانشین برحق امام رهبر فرزانه انقلاب می بینند و ملت به برخی از جریانهای سیاسی اجازه مصادره امام و اندیشه های ان یار سفر کرده نمی دهند.

آنها اگردر ادعای خود صادق هستند نباید از سران فتنه پشتیبانی می کردند . قطعا هدف اصلی فتنه گران در فتنه ۸۸ انتقام از رهبری بود که ملت ایران تو دهنی محکم بر دهان یاوه گویان زدند و آنها را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

فرخنده میلاد امام حضرت علی بن موسی الرضا بر همه شیعیان جهان مبارک باد. افتخار بزرگ کشور عزیزمان ایران وجود مزار شریف و بارگاه ملکوتی حضرت رضا است . ملت فرهیخته ایران میزبان هشتمین امام معصوم می باشد و این بزرگترین عنایت ذات اقدس الهی است . به یمن وجود امام رضا ایران به قلب دنیای اسلام تبدیل شد و بزگترین نهضت های تاریخ اسلام در ان شکل گرفت . حیات سیاسی امام در دوران امامت خود بهترین گواه بر این حقیقت است که امام درصدد تشکیل حکومت اسلامی همانند حکومت اسلامی زمان رسول اکرم و حضرت امیر (علیهم صلواه الله اجمعین )بود. مامون با این حققیت اذعان داشت لذا با تبعید امام به خراسان سعی در محدود کردن امام و حامیان آن حضرت داشت.

۸ شهریور شهادت مظلومانه رئیس جمهور محمدعلی رجائی و نخست وزیر دکتر باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و روز مبارزه با تروریسم است. یکی از حوادث تلخ و مصیبت بار تاریخ انقلاب اسلامی ترور شخصیت های تاثیرگذار و یاران صدیق امام توسط دشمنان کینه توز است . نظام سلطه به زعم باطل خویش برای شکست دادن انقلاب نو پای اسلامی و ایجاد هرج و مرج و حاکم نمودن فضای رعب و و حشت در یک اقدام خیانتکارانه توسط مزدور خود گروهک منافقین شخصیت های سیاسی و مورد اعتماد امام و امت به شهادت رسانید .

بحمدالله این اقدامات جنابت بار نه تنها آسیب جدی به انقلاب وارد نکرد . بلکه موج کوبنده ایی علیه رژیم آمریکا که حامی اصلی منافقین بود پدید آورد.سیره اخلاقی سیاسی شهیدان رجائی و باهنر باید الگو برای دلتمردان باشد . یکی از ویژگی های بارز این بزرگواران ساده زیستی ، مردم داری و خدمت صادقانه به انقلاب و نظام اسلامی مقلد امام بودن در همه عرصه های سیاسی ، فرهنگی و اخلاقی بود. روز مبارزه با تروریسم باید مهم باید . قطعا بزرگترین تروریست دنیا دولت آمریکا است همه جراین های تروریستی از قبیل منافقین ، القاعده و داعش با مدیریت آمریکا پدید آمده اند.


ارسال نظرات