امام جمعه خضرآباد اقتصاد مقاومتی را راه مبارزه با مستکبران و ستم کاران دانست و خاطر نشان کرد: مردم یمن می‌تواند همچون ایران با اتخاذ اقتصاد مقاومتی جلوی کشور گشایی و زورگویی مستکبران را بگیرند.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۵۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه خضرآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با ذکر روایتی از عبدالله مسعود که از پیامبر اکرم (ص) پرسیده بود بالاترین از اعمال چیست گفت: پیامبر اکرم (ص) بالاترین اعمال نماز اول وقت می‌دانست که ه انسان باید در هر مکانی و موقعیتی که باشد نماز را به موقع بخواند.

حجت  الاسلام و المسلمین غالبی در ادامه روایت به جهاد اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) جهاد در راه خدا را از جمله اعمال بزرگ دانستند.

امام جمعه خضرآباد به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که به هفته دولت نامگذاری شده است اشاره کرد و ضمن تشکر از روسای ادارات شهرستان گفت: بازگو کردن خدمات هر اداره به مردم یک وظیفه است که باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.

وی در ادامه از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: به خاطر  پیگیری تیم مذاکره کننده بود که مظلومیت ایران به دنیا ثابت شد و ایران اثبات کرد که به دنبال درگیری، جنگ و بمب اتم نیست.

غالبی اقتصاد مقاومتی را یک راه مبارزه با مستکبران و ستم کاران دانست و خاطر نشان کرد: مردم یمن می‌تواند همچون ایران با اتخاذ اقتصاد مقاومتی جلوی کشور گشایی و زورگویی مستکبران را بگیرند.

ارسال نظرات