امام جمعه هرات گفت: شعار مرگ بر آمریکا تمام سیاست امریکا را در جهان زیر سوال می برد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در خطبه اول نماز جمعه این هفته هرات با بیان آیاتی از کلام الله مجید گفت: ما نباید دشمنان خدا و مسلمانان را به دوستی بگیریم زیرا خداوند به مومنانش گوشزد کرده است که اگر آنها بر شما غالب شوند بر دست و زبان شما غالب خواهند شد  .

" حجت الاسلام محمد رضایی" در ادامه به بیانات مقام معطم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار داشت: دشمن در نظر دارد از راه سرمایه گذاری در داخل کشور به ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور ضربه بزند، که البته این حربه با هوشیاری رهبری محقق نشد .

رضایی افزود: مسئولان ما نباید اینگونه برداشت کنند، که اگرتوافق به ثمر برسد امریکا دست از دشمنی با ملت ایران بر میدارد چون این یک خیال واهی است .

وی گفت: امریکا به هیچ وجه نمی تواند دوست ما باشد و همیشه و همه جا دشمنی خود را با ملت ایران ثابت کرده است

خطیب نماز جمعه هرات افزود: ما باید جوابگوی نسل آینده خود باشیم چون آنان از ما خواهند پرسید که چرا با شیطان بزرگ که اینهمه در حق ملت ایران ظلم روا داشته رابطه برقرار و خون جوانان هایمان را پایمال کردیم .

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان، با توجه سخنان اخیر بعضی از مسئولان خاطر نشان کرد: سخن یک مسئول می تواند دردسر های بزرگی برای مملکت به وجود آورد لذا هر مسئول باید بر طبق آن مسئولیت و حوزه فعالیت خود اظهار نظر داشته باشد .

ارسال نظرات