خبرهای داغ:
خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تأکید داشتند که دشمنی دشمنان در ذهن مسئولان نباید کمرنگ شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۳۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام علی کاروند در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، به هشتم شهریور ماه روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر اشاره کرد و گفت: ملت عزیز ما بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه در هیچ حکومتی چنین موضوعی سابقه نداشته است، اظهار کرد: تعداد شهدای ترور ما نشان می دهد که دشمنان ملت ما تا چه حد خوی خبیث و جنایتکاری دارند.

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی(ره) هر کدام از این شهدا فردشان به عنوان یک ملت محسوب می شوند، افزود: باید باید سال ها و قرن ها بگذرد تا شخصیت های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر، مطهری و شهیدان هسته ای در جامعه ها تربیت یافته و پرورش یابند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت در هفته گذشته، عنوان کرد: ایشان در این دیدار فلسفه نام گذاری هفته دولت به نام شهدای گرانقدر شهیدان رجایی و باهنر را زنده ماندن شاخص های فکری، اعتقادی و شخصیت آن دو شهید گرانقدر عنوان کردند تا تفکر حقیقی آنان که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) برای دولتمردان برای تک تک مردم عزیز ایران است، زنده شود.

کاروند افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین بر این موضوع تأکید داشتند که البته ما با تورم دو رقمی راض نیستیم بلکه باید تک رقمی شود.

وی گفت: با توجه که بسیاری از مردم از بند سوال می پرسند شبه ای ایجاد شده و من نتوانستم برای خود و برای سوال کنندگان پاسخی بیابم و از دولتمردان و مسئولان امر می خواهم به موضوع و بحث تورم پاسخ دهند.

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: در حال حاضر می گویند که تورم در دولت سابق بالای 40 درصد بوده، امروز تورم به زیر 14 درصد رسیده است ظاهر قضیه این است ولی در عامه مردم این گونه نیست به طور مثال در دولت گذشته وقتی که می گویند یک کالایی 140 هزار تومان قیمت داشته است یعنی 40 درصد تورم داشته اگر امروز بخواهیم آن کالا را بخرند باید 115 تومان بخرند، ولی آیا اکنون این گونه است؟!

وی عنوان کرد: در ابن رابطه یا ما موضوع و آیتم اصلی را نمی دانیم یا قضیه شکل دیگری دارد پس مسئولان وظیفه دارند که قضیه و شبه بین مردم را پاسخ دهند یا باید آیتمش برای مردم مشخص کنند، در صورتی که تاکنون این موضوع توضیح داده نشده است.

کاروند همچنین به سخنان دیگر رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تأکید داشتند که دشمنی دشمنان در ذهن مسئولان نباید کمرنگ شود.

وی عنوان کرد: مسئله ای است که این احساس را رهبر انقلاب داشتند تا برخی ها فکر نکنند با بحث برداشتن تحریم ها دشمنی دشمنان اسلام و در رأسشان امریکا و صهیونیست ها کم می شود و برخی بیایند و بگویند می خواهیم با آنان ارتباط برقرار کنیم نه این گونه نیست این خواسته مقام معظم رهبری است که نباید مسئولان دشمنی دشمنان را در ذهنشان کمرنگ شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه خواستار ایجاد وحدت بیش از پیش دولتمردان، مسئولان و مردم با همه گرایش های سیاسی شد که این وحدت و همدلی بسیار مورد تأکید رهبری است.

وی در ادامه با اشاره به آثار مثبت و منفی رفع تحریم ها در کشور افزود: در این فرصت به سه مورد از آثار منفی بسیار آن می‌پردازیم.

کاروند با بیان اینکه یکی از این آثار غفلت از آثار منفی بودن رفع تحریم است، چرا که آثار منفی رفه تحریم نباید غفال شویم، تصریح کرد: بعضی ها در روزهای اول غافل شدند ذوق زده شدند، بازار به یک شکل دیگری درآوردند و در روزهای اول در صورتی که این گونه نبود.

وی همچنین افزود: باید توجه به این داشت که با رفع تحریم ها دشمنان در متن انقلاب نفوذ نکنند و رهبر معظم انقلاب هم بر این موضع تأکید داشتند و تذکر دادند و ما باید خیلی دقت داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: اینکه برخی بیایند و بگویند همه کارها درست شده، همه درها باز است و هرکس می خواهد بفرماید، بفرماید نباید باشد، چرا که دشمنان اسلام و انقلاب دلشان برای ما نسوخته است و آنان می خواهند از فرصت رفع تحریم ها استفاده کنند و جاسوسانشان را به کشور بفرستند.

وی پایمال شدن اقتصادی مقاومتی که مورد تأکید رهبری است را از دیگر آثار منفی رفع تحریم ها عنوان و اظهار کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی دقت نداشته باشیم مردم ایران به یک مردم مصرف کننده 100 درصدی و شاید از زمان سابق هم بدتر شوند.

کاروند همچنین به 12 شهریور ماه روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رئیسعلی دلواری هم اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات