خبرگزاری بسیج: دیدار چهره به چهره معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه روسای دستگاه های اجرایی با مردم در محل مصلی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته دولت و نظر به ضرورت پاسخگویی به مردم به عنوان ولی نعمتان حاکمیت، دیدار چهره به چهره معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و روسای دستگاه های اجرایی با مردم به منظور پاسخگویی و رفع مشکلات آنان، پس از اقامه نماز جمعه در مصلی شهرستان ری انجام شد.

دکتر هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این جلسه با اشاره به غیبت برخی مسئولان و روسای ادارات شهرستان در این نشست، تاکید کرد: با مسئولانی که امروز برای پاسخ به سئوالات مردم حضور نداشتند برخورد خواهد شد و در ارزیابی سالانه آنها منظور می شود، اما در راستای تکریم و رفع مشکلات مردم و موضوعاتی که امروز مطرح شد، جلسه دیگری در محل فرمانداری برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با بیشترین مشکلات مطروحه از سوی مردم، اظهار داشت: اغلب مردم   نگران بحث امنیتی، اعتیاد و خرده فروشان مواد مخدر در سطح کوچه ها، پارک ها و محل های پر تردد شهرستان هستند که معضلاتی را برای خانواده ها بوجود آورده است، البته نیروی انتظامی هم تلاش می کند با این موارد برخورد کند و چندین بار طرح هایی را در راستای برخورد با فروشندگان مواد و ایجاد مزاحمت معتادان در پارک ها و محل های عمومی اجرا کرده است. جمالی پور اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری زندان بزرگ فشافویه، جمع آوری و ساماندهی معتادان شتاب بیشتری بگیرد.

وی بحث بهداشت و درمان را از دیگر تقاضاهای مردم در این جلسه برشمرد و گفت:   جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشته ایم و ارتقای سطح بهداشت منطقه از اولویت های شهرستان بوده است که بزودی مرتفع می شود.

وی بحث ساخت و سازها بویژه در منطقه نفر آباد را از دیگر درخواست های مردم در حوزه شهرداری دانست و افزود: منطقه نفرآباد در محدوده طرح توسعه حرم واقع شده که مشکلاتی را برای اهالی این محل بوجود آورده و شهرداری باید در رفع این مشکل کمک کند.

سرهنگ شهبازی سرکلانتر نهم شهرستان ری هم در این دیدار به سئوالات مردم پاسخ داد. وی با اشاره به اینکه موضوع برخورد با معتادان از بیشترین مشکلات مبتلابه مردم بوده است، تصریح کرد: پلیس آمادگی اجرای طرح های برخورد با معتادان را دارد، اما با توجه به آمار بالای این افراد ما جایی برای نگهداری آنها نداریم و دولت باید زیر ساخت های لازم را برای نگهداری آنها فراهم کند. وی افزود: بیشترین مشکل ما بحث ماده 16 و کمپ هایی است که خانواده ها هزینه ای برای نگهداری فرزندان معتاد خود پرداخت نمی کنند.

فاطمه تاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا در این جلسه شما کمترین پرسشگر و مراجعه کننده را داشته اید، و بیشترین سئوالات و خواست های مردم از شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوط به چه موضوعاتی بوده است، اظهار داشت: بسیاری از سئوالاتی که مردم از من داشتند مربوط به حوزه تخصصی بهداشت و سلامت نبود، بلکه مربوط به حوزه های محیط زیست و سایر موارد غیر مرتبط با بحث سلامت بوده است، وی خاطر نشان کرد: شاید از ما کمتر سوال شده به خاطر این است که خوب کار کرده ایم، اما از این صحبت ها گذشته، شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همیشه نسبت به تقاضا ها و خواست مردم پاسخگو بوده و قبل از اینکه موضوعی مورد انتقاد و گلایه مردم واقع شود نسبت به انجام به موقع آن موضوع کار کرده ایم. 

 

   

 

 

ارسال نظرات