خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان با تأکید بر فرمایشات اخیر رهبر انقلاب گفت: مسؤولان به واسطه توافق هسته‌ای از دشمنی آمریکا غافل نشوند زیرا غفلت از دسیسه‌های استکبار جهانی خطری جبران ناپذیر است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دامغان با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از زحمات تمامی دولتمردان به‌ویژه مسئولان این شهرستان، به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهور و اعضای هیئت دولت اشاره کرد و اظهار داشت: توجه دادن همه مسؤولان به تداوم دشمنی آمریکا و اهداف استکبار جهانی در شرایط فعلی از مهمترین توصیه‌های معظم له بود.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به سابقه دشمنی استکبار جهانی با اسلام و ملت ایران افزود: سهل انگاری در مسدود کردن راه‌های نفوذ دشمن به‌ویژه در شرایط فعلی، خطرات بزرگی را برای انقلاب و کشور ما در پی‌خواهد داشت.

امام جمعه دامغان در ادامه با گرامیداشت هفته حج و یادآوری جایگاه رفیع این فریضه الهی در اسلام، اظهار داشت: حج از فروع دین و از ضروریان اسلام است که حتی تأخیر آن به هنگام استطاعت گناه کبیره محسوب می‌شود، همانا حج نشان‌دهنده عظمت و قدرت اسلام و مظهر وحدت امت رسول الله(ص) است.

حجت الاسلام ترابی با یادآوری اهمیت حج در ابعاد فردی و اجتماعی برای مسلمانان، افزود: جمع شدن مسلمین از همه نقاط جهان از هر نژاد و هر زبان با یک شعار و یک ذکر، حج را به زنده کننده هویت اسلامی بدل می‌کند تا آنجا که در روایات آمده است، تا گرداگرد کعبه شلوغ است و حج برقرار، اسلام باقی است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی، اظهار امیدواری کرد که شعار بانکداری بدون ربا در سیستم بانکی کشور تحقق یابد و خاطر‌نشان کرد: ربا در اسلام به قدری مضموم است که از ربا خواری به عنوان اعلام جنگ با خدا یاد شده است.

خطیب نماز جمعه دامغان جامعه اسلامی را به‌واسطه وابسته شدن غالب زندگی‌ها به مسائل و خدمات بانکی، با خطر بزرگی روبرو دانست و تأکید کرد: متاسفانه خدمات یولی و بانکی به‌جای جای زندگی افراد سرایت کرده، ازاین‌رو مؤمنان باید برای نجات از این خطر بزرگ در استفاده از خدمات بانکی به نظر مراجع تقلید خود توجه و عمل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها