امام جمعه سمنان با اشاره به جنایات منافقان کوردل با کمک آمریکا و صهیونیسم گفت: دولت آمریکا حامی واقعی تروریسم در جهان است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: دولت باید مورد حمایت همه قرار گیرد و از سویی دولت نیز باید با خدمتگزاری بیشتر، به دنبال ایجاد رضاتیمندی در بین مردم باشد.

وی به بیانات رهبر انقلاب درباره توطئه آمریکا برای نفوذ در منطقه اشاره و اضافه کرد: به گفته رهبری، آمریکا از دو راه قصد نفوذ در منطقه دارد.

شاهچراغی افزود: آمریکا می خواهد با تفرقه افکنی در بین کشورهای مسلمان منطقه و همچنین از راه توافق هسته ای اعمال نفوذ کند.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبری فرمودند، راه نفوذ آمریکا در منطقه بسته است، ادامه داد: ایران اسلامی نیز با درایت رهبر و بیداری مردم شکست ناپذیر است.

امام جمعه سمنان به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره و خاطرنشان کرد: دولت آمریکا حامی واقعی تروریسم در جهان است.

وی افزود: جنایات منافقان کوردل با کمک آمریکا و صهیونیسم در تاریخ انقلاب مشخص است و این امر نشاندهنده همدستی بارز آنها در ایجاد تروریسم است.

وی به ضرورت توجه، حمایت و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور اشاره کرد و افزود: از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر قدردانی می کنیم.

امام جمعه سمنان از تلاش های دولت تدبیر و امید در کشور در بخشهای مختلف قدردانی کرد و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها