خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه بهار از حضور 80 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در اردوهای جهادی خبر داد و گفت: این گروه‌ها در حال حاضر در روستاهای خلیل‌کرد، ساربانلر، قیدربلاغ و سیمین در حال خدمات‌رسانی هستند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۵۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

مهدی هندی‌ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: این اردوها در طول سال به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای جهادی از 15 فروردین ماه سال جاری به مدت هفت روز و از 20 مرداد ماه تا پایان شهریور نیز به صورت گسترده در مناطق محروم شهرستان بهار فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به حضور 80 نفر از بسیجیان در رده‌های سنی مختلف گفت: سه روستا در سطح شهرستان برای فعالیت‌های گروه‌های جهادی شناسایی و هدفگذاری شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه‌های جهادی شهرستان بهار در روستاهای خلیل‌کرد، ساربانلر، قیدربلاغ و سیمین در حال فعالیت هستند.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: اردوهای جهادی با هدف کمک به محرومین و مستضعفین روستاها، کمک به آبادانی و رونق روستا در زمینه مرمت و بازسازی مرکز آموزشی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عرصه‌های برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد: امسال نیز این اردوها در عرصه‌های مختلفی از قبیل آموزشی، کشاورزی، عمرانی، بهداشتی و احدث و مرمت راه‌های روستایی جهت تسهیل امورات و تردد آسان روستاییان برنامه‌ریزی شده و اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به تأثیر اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: ایجاد حس همکاری و همدلی و آشنایی و لمس رنج قشر ضعیف جامعه از نزدیک و خدمات‌رسانی به محرومان و در نهایت خودسازی از آثار اردوهای جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات