خبرهای داغ:
دبیرستاد برگزاری یادواره شهدای شهر جورقان از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای شهر جورقان در مهر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۴۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

علی شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یادواره شهدای شهر جورقان در مهر ماه سال جاری با محوریت بسیج و مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) جورقان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: در سال جاری پانزدهمین یادواره شهدای شهر جورقان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر جورقان با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، گفت: برنامه سخنرانی، مداحی، خاطره‌گویی و تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای یادواره شهدای شهر جورقان است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این یادواره برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری و نمایشگاهی از زندگینامه، وصیت‌نامه، خاطرات و تصاویر مربوط به شهدای گرانقدر شهر جورقان است.

شهبازی گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا آشنایی بیشتر نسل جوان با این ایثارگران و مردان خدایی است که در دفاع از ارزش‌ها و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم یادآور شد: شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و افرادی که در جامعه برخلاف ارزش‌ها رفتار می‌کنند و بدحجابی و بی‌بندوباری را گسترش می‌دهند باید پاسخگوی شهدا باشند.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر جورقان با تقدیر از امام جمعه، اعضای شورای اسلامی، شهردار، رزمندگان و خانواده معظم شهدای شهر جورقان که هر ساله پایگاه شهید بهشتی را در برگزاری یادواره شهدا یاری می‌کنند، گفت: امید است پانزدهمین یادواره شهدای شهر جورقان نیز با حضور آحاد مردم و مسئولین باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات