رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران جزو 5 کشور برتر سایبری جهان است،یادآور شد: با وجود همه فشارها و تحریم‌ها، یکی از قدرت‌های موشکی دنیا محسوب می‌شویم. این همه توانایی به برکت اسلام و ولایت و برخاسته از مجاهدت خادمان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۳۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ حسن حبیبی، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس استان گیلان، در همایش بزرگ «تبیین شاخص‌های دولت اسلامی» که به مناسبت روز کارمند از سوی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس استان گیلان در سالن بانک صادرات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: حضرت امام(ره) مدل حکومتی را با توجه به ماهیت تعالیم اسلامی بنا نهاد که معنویت را ارتقا می‌بخشد و هم در جوامع بشری عدالت، امنیت و توسعه را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کار کردن برای چنین نظامی ارزشمند است گفت: خدمت به مردمی که به تعبیر امام ولی‌نعمت ما هستند، یک فرصت است که باید از آن نهایت استفاده را نمود.

 رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت‌های گسترده ایرانیان در دوران نظام جمهوری اسلامی ایران، همه این‌ها را به همت خدمتگزاران نظام اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با هدایت‌های پیامبرگونه امام و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری یک تحول اساسی در جامعه ایجاد کرد، گفت:این نظام زندگی مردم را از وضعیت رقت‌بار دوران پهلوی رها ساخت. کشور ما امروز، با همت مردم و همه خدمت‌گزاران به نظام اسلامی، کرامت خاصی در دنیا پیدا کرده است.

حبیبی با بیان اینکه ایران جزو 5 کشور برتر سایبری جهان است،یادآور شد: با وجود همه فشارها و تحریم‌ها، یکی از قدرت‌های موشکی دنیا محسوب می‌شویم. این همه توانایی به برکت اسلام و ولایت و برخاسته از مجاهدت خادمان نظام اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان جهان اسلام را هدف توطئه‌های استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: این ظرفیت جهان اسلام است که موازنه قدرت بلوک شرق و غرب را بر هم زده و ایران را به عنوان الگو در میان کشورهای اسلامی معرفی می‌کند. امروز بیش از 20 درصد جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند و 35 درصد منابع اقتصادی و نقاط استراتژیک دنیا در اختیار کشورهای اسلامی است لذا دشمن به نقش پیشتاز اسلام پی برده است و با تمام قوا تلاش می‌کند مانع شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه شود. راه‌اندازی فتنه داعش و جریان تکفیری و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان در راستای همین نقشه‌ شوم است.

ارسال نظرات