خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان میامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمت به مردم محور اصلی فعالیت های مسؤولین نظام و دولتمردان است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی در دیدار جمعی از مؤثرین شهرستان میامی در محل فرمانداری شهرستان میامی به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمت به مردم محور اصلی فعالیت های مسوولین نظام و دولتمردان است.

وی با بیان اینکه توصیه امام (ره) برخورد همراه با مهربانی کارگزاران با مردم بود، افزود: برخورد تکریم آمیز با مردم توسط مسؤولین علاقه و پیوند مردم را با دولت تحکیم می بخشد.

فرماندار شهررستان میامی توجه به مردم و رویکرد خدمت صادقانه به آنان در دستگاه های دولتی با بهره گیری از سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر نیاز امروز است.

قاضی تصریح کرد: فضای بانشاط و همراهی و همکاری مردم در تمامی صحنه ها باعث شده است تا در شهر و روستاهای شهرستان میامی شاهد تلاش و کوشش فرزندان این مردم باشیم و امیدواریم با اعتبارات مختلف که در سال جدید تخصیص داده شده است بسیاری از مطالبات مردمی به سرانجام برسد.

معاون فرماندار شهرستان میامی نیز در این دیدار گفت: اگر هدف مسؤولین تنها خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و آرمان های نظام باشد، می توانند مسیر را خوب تشخیص داده و آن زمان خدمتگزاری معنا پیدا می کند.

علیرضا آشوری وجود وحدت، همدلی و وفاق در این شهرستان را ابزاری مهم برای رشد و توسعه دانست و افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی از غنای بالای فرهنگی برخوردار هستیم که باید بتوانیم از این فرهنگ اسلامی به گذشت، نوع دوستی و ایثار دسترسی پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: شهرستان میامی نیز دارای خصوصیات، ویژگی ها و فرهنگ بالایی است که این فرهنگ و ظرفیت ها باید در خدمت به مردم تجلی یافته و در راستای توسعه و پیشرفت بکار گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها