خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت نرم نظام است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: یک بخش مهم قدرت در صندوق رأی است و این قدرت نرم نظام است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمود قاسمی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج در ملایر با اشاره به اینکه مهمترین انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری است، بیان داشت: 93 درصد کودتاها در بستر انتخابات شکل می‌گیرد، فتنه 88 نیز در ایام انتخابات صورت گرفت چراکه در انتخابات کشور به گروه‌ها و جناح‌های مختلف تقسیم می‌شود و دشمنان از این جریان سوء استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند«انتخابات امنیت آفرین است»، افزود: حداکثر رأی کشورهای به اصطلاح دموکراسی به 50 درصد نمی‌رسد، آمریکا با داشتن 317 میلیون جمعیت 40 درصد رأی دهنده بیشتر ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: یکی از افتخارات ما این است که با عنایت خداوند حداقل رأی ما بعد از انقلاب کمتر از 60 در صد نبوده و ایران اسلامی همواره از کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند بالاتر بوده است.

وی با بیان اینکه ما حق نداریم علیه کسی صحبت و موضع‌گیری کنیم اما این حق ماست که جناح‌‌های سیاسی را معرفی کنیم، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند باید کلاس سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شود.

قاسمی افزود: وظیفه ما بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه تشویق مردم به شرکت در انتخابات با هر گرایشی است تا امنیت کشور تأمین شود

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: یک بخش مهم قدرت در صندوق رای است و این قدرت نرم است بنابراین همه باید احساس تکلیف کرده و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات