خبرهای داغ:
یادواره شهدا روستای نیک (شهید محمدعلی شفیعی، شهید محمدحسین عباسی و شهید غلامحسین چاجی) به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، یادواره شهدا که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه و به یاد شهدای روستای نیک (شهید محمدعلی شفیعی، شهید محمدحسین عباسی و شهید غلامحسین چاجی) با حضور مسئولین شهرستان و مردم روستاهای اطراف برگزار شد.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژگی های شهدا اشاره کرد و گفت: اولین ویژگی شهدا داشتن بصیرت بود یعنی شهدا حق را از باطل تشخیص می دادند و به موقع عمل می کردند.

امام جمعه سربیشه از اخلاص به عنوان دومین ویژگی شهدا یاد کرد و گفت: اگر شهدا "عند ربهم یرزقون" شدند به خاطر این بود که فقط از خدا خواستند.

حجت الاسلام سنجری اذعان داشت: مهم ترین ویژگی شهدا ولایت مداری بود، یعنی وقتی ولایت فقیه مطلبی را بیان می کرد دنبال این مطلب می رفتند و نمی گذاشتند این مطلب کهنه شود و همین تفکر است که مملکت ما را نگه داشته است.

زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه نیز ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدا فرهنگ صبر و استقامت را به ما آموختند و آمدند تا جامعه سالم بماند .

وی افزود : شهدا نیاز به یادواره ندارند و این ما هستیم که نیاز به یاد آوری و تذکر داریم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها