خبرهای داغ:
پیدایش عرفان های نو ظهور زنگ خطری برای جامعه اسلامی است و عرفان گرایی کاذب، تهدید جدید دشمنان علیه جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۱۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا امام جمعه زیرکوه در نشست عاشقان ولایت که با حضور مربیان، سرگروه ها ومسئولین تعلیم وتربیت پایگاه ها در ناحیه سپاه زیرکوه برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و یاد وخاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: مربیان حلقه های صالحین نقش مهمی در افزایش بصیرت در بین اقشار جامعه دارند.

وی عنوان کرد: مربیان باید برنامه های تربیتی خود را در زمینه افزایش هر چه بیشتر بصیرت در بین مردم و بویژه نسل جوان تقویت نمایند.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه سرلوحه کار بسیج باید حلقه های صالحین باشد، خاطرنشان کرد:همه فرماندهان و مسئولانی که به نحوی در بسیج نقش دارند باید صالحین را سرلوحه کار خود قرار دهند و مربیان نیز باید درد جامعه را در حلقه های خود مشخص کنند و به دنبال راهکار و درمان آن باشند.

وی با اشاره به اینکه مربیان صالحین باید شاخص ها را بشناسند افزود: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بی شک بهترین شاخص و چراغ هدایت ما می باشد که باید به عنوان گفتمان رهبری در جامعه آنرا نهادینه کنیم.

مرتضائی نیا با بیان اینکه امروز عاشقان ولایت باید گفتمان رهبری را عملی کنند تصریح کرد: بالابردن بصیرت و شناخت مسائل روز و مساله تکثیر نسل نمونه ای از این گفتمان هاست که باید به آن توجه ویژه شود.

امام جمعه زیرکوه بیان داشت: امروز عده ای به دنبال تفسیر خط امام (ره) می باشند و می خواهند به نحوه‌دلخواه خودشان این خط را تفسیر کنند که این موضوع به نفع نظام و انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه همه باید به قانون و قوه قضائیه احترام بگذاریم گفت: کاری که قوه قضائیه در 18 مردادماه انجام داد جای تحسین دارد و شایسته تقدیر است.

مرتضائی نیا با اشاره به پیدایش عرفان های نوظهوراذعان داشت: پیدایش عرفانهای نوظهورزنگ خطری برای جامعه اسلامی است و عرفان گرایی کاذب، تهدید جدید دشمنان علیه جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس امروزی اگر الگوهای مناسب و قابل دسترس در جامعه وجود نداشته باشد، جوان دچار سردرگمی شده و تعادل روحی و روانی خود را از دست‌می دهد و چه بسا به الگوهای نادرست پناه برده و زمینه های دین گریزی برای او فراهم شود.

امام جمعه زیرکوه انحراف از خط امام و عرفانهای نوظهور را از خطرات امروز جامعه دانست و عنوان کرد: خواسته ای که از همه شما دارم این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را به دقت گوش دهید زیرا این فرمایشات برای همه فصل الخطاب است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها