خبرهای داغ:
سفیران عشق بعد از 6 روز حضور پرشور و شعف در جای جای استان خراسان جنوبی، با اشک چشم و بدرقه مردم بیرجند راهی مشهدالرضا شدند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مردم مهمان نواز بیرجند عصر دیروز (4 شهریور) در محل بقعه متبرکه امامزادگان باقریه جمع شدند تا ضمن تقدیر از حضور خدام رضوی در استان، آنها را به رسم ادب بدرقه کنند.

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرمایند «یکی از حقوق مهمان، این است که او از اتاق تا درب خانه، همراه و بدرقه کنی» (قمی، بی‌تا، ج 2، ص 76).

و بیرجندی ها به خوبی حق میزبانی را به جای آورند، آنجایی که با گل و گلاب و سپند و ذبح گاو در ورودی امامزادگان باقریه به استقبال خدام رفتند و بعد هم با اشک چشم به بدرقه آنها.

مردم طبس، فردوس، سرایان، بشرویه و بیرجند روزهای خوبی از دهه کرامت را امسال در کنار خدام تجربه کردند و در عصر سالروز میلاد آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، سفیران رضوی را بدرقه کردند.

خدام کاروان رضوی شامگاه (4 شهریور) در آخرین برنامه حضور خود، در جمع مردم مومن آرین شهر حضور یافته و دلهای آنها را از راه دور زائر امام هشتم کردند و سپس راهی مشهدالرضا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها