خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آمریکا در راستای تسلط و سلطه بر جهان به دنبال کدخدایی دهکده جهانی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در برنامه حمایت از جبهه مقاومت که به همت پایگاه ثقلین و حوزه خادم‌پر همدان در مسجد قبا برگزار شد، بیان داشت: بعد از فروپاشی کمونیسم و کشور شوروی، آمریکا خود را در دنیا بی‌رقیب دانست و طرح دهکده جهانی را مطرح کرد و در راستای تسلط و کدخدایی دهکده جهانی به هر عملی دست زد و می‌زند.

وی افزود: آمریکا برای تسلط بر منطقه مهم خاورمیانه و استفاده از منابع ارزشمند آن شروع به بی‌نظام کردن منطقه کرد و سعی دارد حکومت‌هایی که در مقابل استکبار و سلطه آمریکا تلاش می‌کنند را ناامن کرده و از بین ببرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: بعد از آغاز بهار عربی آمریکا به این فکر افتاد که با تشکیل گروه‌های تکفیری و تروریسم سازماندهی شده کشور سوریه را از بین ببرد.

وی بیان کرد: امروز که جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن در حال مبارزه همه جانبه با تروریسم و در نهایت استکبار جهانی است و ظیفه ما است که از این جبهه و نیروی مقاومت پشتیبانی کنیم چراکه آنها جبهه مقدم ایران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات