خبرهای داغ:

برترین های مسابقات تکواندو باشگاه های استان سمنان معرفی شدند

مسابقات تکواندو باشگاه های استان سمنان در رده های نوجوانان و جوانان و انتخابی مسابقات کشوری به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۹۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
مسئول هیئت تکواندو شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 12 تیم باشگاهی از شهرهای شاهرود،سمنان،گرمسار،آرادان و دامغان به مدت یک روز در سالن ورزشی شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

مسعود نظارت افزود: در این مسابقات در رده سنی نوجوانان 31 بازکن و در رده سنی جوانان 47 بازیکن حضور داشتند که در مجموع 62 مسابقه در ده وزن نوجوانان و 8 ورزن جوانان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد بیان کرد: این مسابقات در راستای انتخاب بازیکنان برای مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ بسیج در رشته نوجوانان برگزار گردید.

نظارت با اشاره به تیم های برتر این مسابقات عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان تیم های دامغان و سمنان مشترکاً اول و تیم شاهرود دوم شد و رده سنی جوانان تیم های شاهرود،سمنان و دامغان عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

وی با اشاره به نفرات برتر اوزان دهگانه رده سنی نوجوانان تصریح کرد: سیدعلی نقی حسینی،امیرحسین حیدریان،علی اسماعیلی،علیرضا محلمانی،سجاد نجفی،اوالفضل خیبریان،علی میرزا کریمی،میثم ناظریه،مجید کشاورزیان و عرفان کاظمی عناوین برتر اوزان دهگانه رده سنی نوجوانان را کسب نمودند.

مسئول هیئت تکواندو شهرستان شاهرود افزود: در رده سنی جوانان نفرات برتر اوزان هشتگانه سیدمحسن حسینی،محمدعلی عابدینی،علی قاسمی،محمدنظری پور،مرصاد کُردمُفرد،علی احمدی،محمدحسین مظفری و هادی ساغری می باشند.

وی با اشاره به با اخلاق ترین بازیکن و فنی ترین آنها گفت: در کل مسابقات محمدعرب یارمحمدی از شاهرود به عنوان با اخلاق ترین بازیکن و سید محسن حسینی از شاهرود به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شده و بهترین داور ابراهیم اخلاقی از سمنان برگزیده شدند.

نظارت با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: هیئت تکواندو استان سمنان با همکاری تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان و سپاه شاهرود این مسابقات به میزبانی شاهرود و هیئت تکواندو برگزار گردید.

وی با بیان اینکه مسابقات کشوری تکواندو در رده سنی نوجوانان و جوانان در آخر شهریور ماه به میزبانی شاهرود برگزار می شود افزود: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات کشوری به میدان می روند و نفرات برتر رده سنی نوجوانان نیز به عنوان تیم منتخب بسیج استان در لیگ کشوری بسیج شرکت خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها