مدیر روابط عمومی اوقاف استان سمنان خبر داد:
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح ملی قرآنی 1449 در امامزاده محمد (ع) دیزج به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۹۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بهنام مطلبی با بیان این خبر اظهار داشت: این برنامه با محوریت سوره یس و با برنامه های شاد قرآنی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با 1441 شروع شد و اکنون نیز باگذشت 1449 سال از نزول قرآن ادامه یافته است و همه روزه 2 ساعت از این برنامه از ساعت 17 الی 19 تحت عنوان کاروان همدلی در شهرهای مختلف روی آنتن زنده تلویزیونی می رود.

مطلبی تصریح کرد: تعمیق معارف قرآن کریم وانس با آیات کریمه ی آن و ایجاد نشاط قرآنی در بین مردم و همچنین تربیت حافظان قرآن کریم وبهینه سازی اوقات فراغت و ترویج معارف قرآن کریم را از اهداف برگزاری این طرح دانست و ابراز امیدواری کرد این برنامه ها بتواند به رشد فضای معنوی در جامعه کمک کند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: این برنامه روز گذشته از آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان و با حضور مردم عزیز و با نشاط برگزار شد.

وی افزود: این برنامه امروز در آستان امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان برگزار می شود.

مطلب زمان برگزاری این مراسم را فردا پنج شنبه 5شهریور ساعت 16 اعلام کرد و عموم مردم به خصوص جامعه قرآنی جهت شرکت در این مراسم قرآنی دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها