خبرهای داغ:

پزشک بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نمونه کشوری شد

از سوی رئیس کل نظام پزشکی کشور، یکی از پزشکان و عضو هیات علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مراسمی به عنوان پزشک نمونه معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۹۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آیین تقدیر از پزشکان شهرستان شاهرود که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود ، امام جمعه ، جمعی از مسئولان شهرستان و نیز پزشکان ، دندانپزشکان ، داروسازان و خانواده های آنها در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد از مهناز نوری از اعضای هیات علمی و رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان پزشک نمونه ی معرفی شده از سوی سازمان نظام پزشکی کشور تجلیل شد و تقدیر نامه ای که به امضای دکتر علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران رسیده بود به وی اهدا گردید.

همچنین از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان شاهرود نیز از مهناز نوری که داری تخصص زنان و زایمان در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است تقدیر به عمل آمد.

در مراسم یاد شده از سوسن جعفریان از دیگر اعضای هیات علمی و پزشک بیمارستان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز به عنوان پزشک پیشکسوت تقدیر شد.

قرائت پیام وزیر بهداشت و سخنرانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآوری می شود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم اکنون دارای دانشکده پزشکی ، بیمارستان یکصد تختخوابی و رشته های پزشکی و پیراپزشکی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها