خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از مشارکت 3500 دانش آموز در 7 پایگاه تابستانی دایر در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۸۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات، پایگاه های تابستانی شهید بهشتی، شهید نامجو، مکتب اسلام، کاشفی، سمیه، شهید رجایی و امام خمینی(ره) با ویژه برنامه های متنوع میزبان 3500 دانش آموز است.

نامداری با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های این پایگاه ها با رویکرد اهداف طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید اجرا می شود، افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان از موثرترین گروه هدف برای ترویج این طرح زیست محیطی هستند از ظرفیت پایگاه های تابستانی برای ترویج و آگاهی بخشی بیشتر استفاده شده است تا با مدیریت پسماندهای خانگی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی زندگی شهروندان بیش از پیش بهبود یابد.

وی به تنوع ویژه برنامه های تابستانی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: برپایی کارگاه های آموزشی و علمی، تورهای تفریحی، مهارت آموزی، کارگاه های هنری، مسابقات و جشنواره های ورزشی و سرگرمی از جمله ویژه برنامه های این پایگاه ها برای مقاطع مختلف دانش آموزان است. معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اجرای طرح نسیم بهشت با حضور مبلغین مذهبی،  یادآور شد: دانش آموزان پایگاه های تابستانی علاوه بر ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی از مجموعه های ورزشی و فرهنگی مدیریت شهری نیز به صورت رایگان  استفاده می کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات