خبرگزاری بسیج: همزمان با برگزاری همایش سربازان ولایت، نمایندگان مردم تهران مهمان بزرگترین مجموعه توریستی گردشگری و تفریحی جنوب استان تهران بودند.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجموعه شاهکار به همت محمد علی کریمی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در جنوبی ترین نقطه کلانشهر تهران ، در شهر کهریزک، در متراژی به مساحت 2 هکتار و با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان ساخته شده که پیش بینی می شود در آخرین روزهای تابستان در آن برروی همه دوستداران هنر و طبیعت باز شود. در این باغ 2هکتاری در هیچ نقطه ای حتی یک درخت قطع نشده است و تمام درختان - حتی در سردخانه تا سه طبقه حفظ شده است. بذرپاش عضو هیئت رییسه مجلس و خانم افتخاری از نمایندگان دیگر مجلس طی سخنانی با تقدیر از سرمایه گذار این بخش خصوصی، همت وی را در این راستا ستودند و با بیان اهمیت توجه به شهرهای کوچک و شهرهایی از جمله کهریزک که متحمل مشکلات عدیده ای از کلانشهر تهران است را بسیار مطلوب و ارزشمند ارزیابی کردند و بی اهمیتی مسئولان محلی به سرمایه گذاران خصوصی را آفت بزرگی برای رشد و متمرکز شدن اندیشه های خصوصی سازی و جذب سرمایه های مردمی دانستند. در این برنامه که به همت روابط عمومی و امور بین

الملل مجوعه شاهکار برگزار شده بود جانشین فرمانده سپاه ناحیه جنوب ری، آموزش و پرورش کهریزک، نماینده ولی فقیه در سپاه، بسیج کهریزک و باقرشهر، سرای احسان ، پناهنده ، بقرایی و حبیبی از شورای اسلامی باقرشهر، دکتر اسماعیلی، روابط عمومی های برخی ادارات و رییس خبرگزاری ایرنا، تهران نیوز، باقرشهر نیوز ( با مدیریت شهروندان)،خبرنگاران سایت ایکنا و برخی دیگر از پایگاههای خبری ، روزنامه های جام جم، آفرینش، خط سفید و غیره حضور داشتند.  

لاله افتخاری نماینده مردم تهران و ری در مجلس شورای اسلامی در همایش یاوران ولایت در کهریزک با بیان اینکه همه آحاد جامعه وظیفه دارند که اقدامات خود را بگونه ای انجام دهند تا همه مردم بهره ببرند افزود: خدمت به مردم دل دوستان خدا را شاد می کند. وی گفت: بخش خصوصی نیز اگر اقدام رفاهی یا تفریحی به مردم ارائه می کند این خدمت باید بصیرت افزا و بدون آلودگی به گناه باشد. افتخاری با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: بسیاری از ایثاگران و جانبازان را سراغ دارم که هنگام مراجعه به مراکز درمانی در عین بد حالی از بدحجابی برخی خدمت دهندگان مکدر شده اند و تذکر مشفقانه داده اند. همایش یاوران ولایت به مدت یک روز در مجتمع توریستی کهریزک با حضور بذرپاش و افتخاری نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، مسوولان محلی و جمعی از مردم ولایتمدار کهریزک با هدف بصیرت افزایی برگزار شد. حاضرین پس از پایان برنامه نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین سمیعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه جنوب ری برگزار کردند.

گفتنی است: این فضا برای عزیزان جانباز و ایثارگر و خادمین انقلاب تخفیفات ویژه و خدمات خاص ارائه می دهد .

ارسال نظرات