خبرهای داغ:
سرهنگ شرفی گفت: با قدرت برنامه موشکی خود را ادامه خواهیم داد و در راه تقویت جبهه مقاومت و نا امن کردن سرزمین های اشغالی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۵۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج فارس نفوذ غرب به ایران از راه توافق هسته ای را خوابی آشفته خواند که هرگز تعبیر نخواهد شد، وی چشمان تیز بین رهبری نظام و هوشیاری امت حزب الله را مانع از به ثمر نشستن توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: غربی ها به خیال اینکه با به نتیجه رسیدن توافق هسته ای می توانند راه های نفوذ به اقتصاد و ساختار سیاسی و اجتماعی را باز کنند پا به عرصه مذاکرات گذاشتند اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قاطعانه راه هرگونه نفوذ یا حضور آن ها را بسته ایم.

وی افزود: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی حاصل تلاش شبانه روزی فرزندان این مرزوبوم است و در این راه هیچ گاه به کمک های خارجی دل نبستیم.

سرهنگ شرفی علت موفقیت جمهوری اسلامی در دستیابی به پیشرفته ترین صنایع نظامی را اتکاء به توان داخل دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی ما با کمبود تجهیزات نظامی حتی در موارد پیش پا افتاده همچون سیم خاردار رو به رو بودیم و کسی حاضر نمی شد به ما سیم خاردار بفروشد و همین تحریم ها بود که باعث شد جوانان مومن ما نبوغ خود را بکارگیرند و حصار ها بشکنند.

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به رجز خوانی سران غرب و تهدید ایران به حمله نظامی، این سناریو ها را خالی از واقعیت دانست و تصریح کرد: اوایل انقلاب که جمهوری اسلامی نظامی نوپا و در صنایع و تخصص های گوناگون عقب مانده و وابسته بود و آمریکا در اوج قدرت خود به سر می برد نتوانستند غلطی بکنند و با نگاهی به شرایط جهان و منطقه خواهیم دید که نه ایران امروز با اوایل انقلاب قابل قیاس است و نه آمریکا قدرت 4 دهه قبل را داراست.

وی در پایان با اشاره به جنجال های رسانه ای غرب مبنی بر پذیرش محدودیت نظامی توسط ایران، نیروهای مسلح را آماده مقابله با هرگونه تهدید دانست و تصریح کرد: به هیچ عنوان محدودیت نظامی را نخواهیم پذیرفت و با قدرت برنامه موشکی خود را ادامه خواهیم داد و در راه تقویت جبهه مقاومت و نا امن کردن سرزمین های اشغالی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها