خبرهای داغ:
روزبهی گفت: لذت کشتن و قتل عام کردن مردم بی گناه مسلمانان جهان در وجود صهیونیست‌ها و آمریکای جنایت‌کار بوده، هست و خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۵۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  حسین روزبهی مدیر روابط عمومی سپاه عشایر استان فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره فقط در خصوص مسائل هسته‌ای کشور است، گفت: مردم بصیر کشورمان همه می‌دانند که آمریکا و اسرائیل غاصب چه جنایاتی در کشورهای منطقه علیه مسلمانان به وجود آورده‌اند.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس خاطرنشان کرد: لذت کشتن و قتل عام کردن مردم بی گناه مسلمانان جهان در وجود صهیونیست‌ها و آمریکای جنایت‌کار بوده، هست و خواهد بود.

وی ابراز کرد: اینکه برخی‌ها پیشنهاد می‌دهند که با وجود توافق با آمریکا این شعار مرگ بر آمریکا حذف شود به این سوال پاسخ دهند که چه طور می‌‌توان این همه خون‌های مسلمانان جهان که توسط آمریکا و اسراییل غاصب ریخته شده به این سادگی نادیده گرفت؟

روزبهی ابراز کرد: یک شخص مسلمان و شیعه تا زمانی که زنده است باید شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل را که در طول تاریخ در وجودش نهادینه شده است، را همیشه بر زبان خود جاری سازد.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس یادآور شد: مگر دولتمردان آمریکا چه کسانی هستند که برخی علاقه دارند با آنان ارتباط داشته باشند در حالی که با نگاهی کوتاه و اجمالی به اطراف و کشورهای مسلمان می‌توان فهمید که آن‌ها با اسلام و دین و قرآن مخالفند.

وی اظهار کرد: چرا بعضی‌ها عزت و اعتماد به نفس ملی را فراموش کرده‌اند، با اینکه اتکا به جوانان کشور در همه امور می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

روزبهی بیان کرد:  در زمان ائمه معصومین و در طول تاریخ هیچگاه دیده نشده که جبهه استکبار و کفار در کنار جبهه حق قرار بگیرد، همیشه جبهه حق و باطل روبه‌رو و در مقابل هم قرار می‌گیرند و اگر زمانی اتفاق بیفتد که جبهه استکبار در کنار جبهه حق قرار گرفته است، حتماً فکر پلیدی علیه جبهه حق دارند.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس با بیان اینکه امروز با گسترش نفوذ در کشورهای منطقه‌ای و جهانی باید اثبات کنیم که با نظام سلطه و سلطه‌پذیر مخالفیم، گفت: در دنیای ارتباطی امروز کسی مخالف با ارتباط با کشورهای مختلف جهان نیست اما این ارتباط باید در جهت رشد و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام سیاسی به کشورهای دیگر باشد.

وی، نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسراییل و آمریکای جنایتکار را افزایش معنویت  و گسترش دین مبین اسلام خواند و خاطرنشان کرد: فرج و گشایش مشکلات امروز بشر در گرو فرج و ظهور منجی عالم بشریت است، که همه آحاد مردم و مسلمانان جهان باید زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند که این خود باعث ایجاد ترس برای آمریکا و اسراییل شده است.

روزبهی در پایان گفت: آمریکا  به دلیل اینکه به شدت از گسترش اسلام هراس دارد، طی پروسه‌های مختلف پروژه‌های اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را به راه انداخت که به حمد الهی در هر سه شکست خورده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها