اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختياری، موفق به کسب مقام اول و مدير كل راه و شهرسازی استان بعنوان مدير برتر استانی درهجدهمين جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری شناخته شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در اين مراسم قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تقدير و تشكر از مدير كل راه و شهرسازی استان و مجموعه راه و شهرسازي گفت : طبق ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان توانست در هجدهمين جشنواره شهید رجایی، مقام اول را در سطح استان کسب کند.

استاندار چهارمحال و بختياری با تقدير و تشكر از زحمات راه و شهرسازي اظهار داشت: در سال 93 راه و شهرسازي استان توانست 110 كيلومتر به بزرگراه های استان اضافه كند كه در تاريخ راه و شهرسازی استان بی سابقه بوده است.

وي با اعلام اينكه مشكل زمين و مسكن در سطح استان حل شده است افزود: در سال گذشته 300 كيلومتر از راه های استان بهسازی و آسفالت شد و اين خود جزء با همت بالای اين مجموعه امكان پذير نبود.

در ادامه قاسم قاسمی مدير كل راه و شهرسازي استان ضمن تشكر از زحمات وزير راه وشهرسازی، استاندار و معاونين استان، به تشريح پرو‍ژه های آماده افتتاح اداره كل راه و شهرسازی استان پرداخت و افزود: در سال 94 و همزمان با گراميداشت هفته دولت 24 پرو‍ژه در راه و شهرسازی استان آماده افتتاح مي باشد.

وی به افتتاح یکهزار و 150 واحد مسكن مهر در شهرهای شهركرد، بروجن و لردگان اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: از تعداد سیزده هزار و 366 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر که در تعهدات این اداره کل بوده تاکنون طی پنج مرحله تعداد نُه هزار و 170 واحد به متقاضیان تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان جز پنج استان برتر کشور در استفاده از مصالح باکیفیت در ساخت و ساز معرفی شده است، اظهار امیدورای کرد تا پایان سال 94 تمامی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل شود.

ارسال نظرات