مدیر عامل شرکت گردشگران آفاق روشن ابرکوه خبر داد:
مدیر عامل شرکت گردشگران آفاق روشن ابرکوه بیان کرد: اقدامات حفاظتي و نگهداري از بناهای تاریخی انجام گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۹۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مدیر عامل شرکت گردشگران آفاق روشن ابرکوه در گفتگو با روابط عمومی مجموعه تاریخی خانه آقازاده ابرکوه اظهار داشت: اقدامات شایسته ای در زمینه های مختلف تا قبل از اجرای طرح اصلی صورت گرفته است که قابل توجه می باشد.
عشرت روحی در ادامه افزود: تهيه و نصب بنر جهت اطلاع رساني به مسافران نوروزي در ايام نوروز، گلكاري و نظافت خانه آقا زاده جهت بازديد گردشگران، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي در ايام نوروز به مدت دو هفته و آمادگی همه روزه برای پذیرایی از گردشگران از ابتدای سال جاری تاکنون از برنامه های انجام شده می باشد. 
وی بیان داشت: گردشگران داخلي پس از سرو ابركوه بيشترين بازديد را از خانه تاريخي آقا زاده داشته اند.
روحی تصریح کرد: خانه هاي مجموعه پرديسان نظافت و پاكسازي گرديد و نسبت به هرس و سمپاشي درختان و ساماندهي باغچه هاي خانه هاي مجموعه اقدام شد.
مدیر عامل شرکت گردشگران آفاق روشن ابرکوه در ادامه گفتگو بیان کرد: اقدامات حفاظتي و نگهداري از بناها از قبيل بازديد ناودان ها و كنترل بازديد كنندگان انجام مي پذيرد.
عشرت روحی ادامه داد: در جهت تهيه طرح تكميلي مرمت و آماده سازي احياء و بهره برداري از مجموعه خانه هاي پرديس ابركوه با در نظر گرفتن توانايي هاي فني و انجام پروژه هاي متعدد و هماهنگي با صندوق احياء و بهره برداري از اماكن تاريخي و فرهنگي كشور نسبت به انعقاد قرارداد با شركت مهندسان مشاور شمسه يزد به عنوان مشاور اقدام گرديد و در حال حاضر برداشت وضع موجود و تهيه طرح تكميلي در حال انجام مي باشد.
روحی چاپ بروشور خانه تاريخي آقازاده به دو زبان فارسي و انگليسي و در دو طرح مختلف و تاسيس واحد روابط عمومي جهت برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه هاي مختلف از دیگر اهداف این مجموعه بوده که صورت پذیرفته است.
وی افزود: در راستاي اطلاع رساني مناسب و تعامل با تورهاي مختلف از ابتداي سالجاري تاكنون نزديك به 500 نفر از گردشگران خارجي از اين مجموعه ديدار داشته اند.
وی از برنامه های آتی خبر داد و افزود :طراحي لوگو جهت مجموعه تاريخي آقازاده ابركوه انجام پذيرفت و قرارداد طراحي و راه اندازي سايت اينترنتي دو زبانه (انگليسي و فارسي) جهت اطلاع رساني به عموم مردم و گردشگران داخلي و خارجي منعقد گرديده است و انشالله در هفته دولت راه اندازي خواهد شد.

ارسال نظرات