شهيد نيكخواه، مروج سخنان امام خميني (ره) در خارج از كشور بود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهيد غلامعلی نيكخواه بروجنی، مروج سخنان، پيام‌ها و اطلاعيه‌های امام خمينی (ره) در خارج از كشور بود.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۵۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سليمانی دشتكی در يادواره شهدای كارمند و شهيد شاخص كارمندی كشور، به ميزبانی شهرستان بروجن تأكيد كرد: كارمندان، بازاريان، عشاير و ديگر قشرهای مردم، با همراهی روحانيون، از ارزش‌های دينی و كشور، در هشت سال دفاع مقدس دفاع كردند.

وی افزود: هدف مقدس ملت ايران، حفظ تماميت ارضی و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سليمانی دشتكی تصريح كرد: شهدا منشأ جهاد اقتصادی، فرهنگی و علمی بودند و امروز جوانان بايد با حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه امام راحل، به خودباوری برای پيشرفت كشور برسند.

گفتنی است: در این روز، استاندار چهارمحال و بختياری به همراه فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین استانی و محلی با حضور در گلزار شهدای شهر بروجن، به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رونمایی از تابلو سالن ورزشی و پیست دومیدانتی تارتان بروجن مزین به نام شهید غلامعلی نیکخواه، شهید شاخص قشر بسیج کارمندی کشور در سال 94 از دیگر برنامه های این روز در حاشیه برگزاری یادواره 21هزار کارمند شهید کشور در شهر بروجن بود.

ارسال نظرات