خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه اسلامی است

امام جمعه میامی با بیان اینکه فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه اسلامی است، گفت: نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) موجب افزایش نشاط و تقویت روحیه امید در افراد جامعه می شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۵۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع)در مسجد جامع میامی اخلاق را یکی از عناصر مهم شخصیت انسان دانست و اظهار داشت: امام رضا (ع) به اخلاق عالی و ممتاز، آراسته بودند و بدین سبب دوستی عام و خاص را به خود جلب کردند.

وی با بیان اینکه پرهیزگاری و تقوای امام رضا (ع) طوری بود که نه تنها مردم، بلکه دشمنان نیز به آن اعتراف می‌کردند، تصریح کرد: ایشان همه فکر و اندیشه‌شان حفظ دین خدا و اجرای وظایف الهی بود و نجات خود و مردم را در تقوا، پرهیزگاری و عبادت کردن می‌دانستند.

امام جمعه میامی همچنین فرهنگ رضوی را نیاز امروز جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) موجب افزایش نشاط و تقویت روحیه امید در افراد جامعه می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی دوری از فرهنگ اهل بیت(ع) را زمینه ساز انحراف جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر جامعه در جهت سبک و سیره اهل بیت(ع) حرکت کند به طور قطع شاهد رشد و بالندگی خواهد بود.

صفایی پور با بیان این که فرهنگ رضوی نیز باید همچون فرهنگ عاشورا جهانی شود، گفت: بسیاری از ملت های آزاده جهان امروز تشنه معارف اهل بیت(ع) است و فرهنگ رضوی می تواند الگو و نسخه کاملی برای آنها باشد

در ادامه مداحان در مدح هشتمین امام شیعیان به مداحی و سرودخوانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها