در راستای فرارسیدن روز قشر بسیج کارمندی وهفته دولت انجام شد

مدیر و کارکنان نمونه ادارات شهرستان خاش تجلیل شدند

یک مدیر و شماری از کارکنان نمونه ادارات شهرستان خاش در مراسم گرامیداشت سومین روز از هفته دولت با حضور مقامات محلی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۴۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سرهنگ پاسدار علی زوری مسئول کانون بسیج کارمندی سپاه شهرستان خاش با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دولت به تشریح اقدامات دولت در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: بازگشت امید به جامعه و اعتمادسازی از شاخص ها و برجستگی های کار دولت یازدهم در دو سال اخیر بوده است.
وی  اعتدال، تدبیر و امید را از ویژگی های برتر دولت یازدهم دانست و گفت: موفقیت ارزشمند دولت با حمایتهای ویژه مقام معظم رهبری و پشتیبانی های ملت بزرگ ایران به دست آمده است.
سرهنگ زوری  بیان کرد: مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی ادامه دهنده راه شهیدان و کارکنان موفقی هستند که با ایثارگری و فداکاری جان و مال و وقت خود را برای ارائه خدماتی شایسته به هم وطنان هزینه کردند و در راه تحقق اهداف والای اسلامی و انقلابی و خدمتی در شان ملت از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذاری نکردند.
مسئول کانون بسیج کارمندی سپاه  خاش با برشمردن آفتهای کار و خدمت اظهار داشت:حرمت گذاشتن به مردم و تلاش برای حل مشکلات و گرفتاری های همنوعان ویژگی ممتاز مدیران و کارکنان موفق محسوب می شود.
مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز بیان کرد: مبنا، پایه و اساس انقلاب اسلامی بر مدار تعامل، همدلی و همزبانی و اتحاد میان دولت و ملت نهاده شده است و مقام معظم رهبری نیز به تقویت این ویژگی و شاخص بسیار مهم کمک کرده اند.
حجت الاسلام جواد حسینی امام جمعه موقت خاش نیز گفت: سیاستمدار بودن و آگاهی داشتن از مسائل روز جامعه در کنار ایمان، اخلاص و تدین از ویژگی های برتر مدیران و کارکنان موفق است.
اجرای موسیقی محلی و شعرخوانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این آیین بود.
در این مراسم از دکتر پرویز براهویی رییس شبکه بهداشت و درمان بعنوان مدیر موفق و نیز شماری از کارکنان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان خاش تجلیل به عمل آمد.
 
ارسال نظرات