استاندار سمنان وجود سه شاخص اشتغال، سرمایه‌گذاری و خروج از رکود را برای توسعه اقتصادی ضروری خواند و گفت: در حال حاضر استان از هر سه شاخص بهره می‌برد و سرمایه‌گذاری‌های سنگینی طی دو سال گذشته در استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۱۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، محمد وکیلی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان گرمسار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای رفع مشکلات تولید توسط دولت در استان سمنان اظهار داشت: بیش از 100 جلسه و بازدید از مراکز تولیدی استان طی دو سال گذشته به انجام رسیده و مشکلات واحدها به‌صورت جزئی موردبررسی قرارگرفته است.

وی رایزنی با بانک‌ها برای تزریق نقدینگی، سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه واحدها، اداره امور مالیاتی و ... را در دستور کار مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های انجام‌شده اتفاقات خوبی برای واحدهای تولیدی افتاده هرچند هنوز برخی از واحدها با مشکل مدیریتی روبه رو هستند.

استاندار سمنان ضمن بیان این مطلب که با رایزنی‌های انجام‌شده با اداره امور مالیاتی مشکل پرداخت ارزش‌افزوده تولیدات برطرف شده است، عنوان کرد: تعامل با سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه واحدها نیز انجام‌شده و برای پرداخت به واحدها مهلت داده شد.

وکیلی وجود سه شاخص اشتغال، سرمایه‌گذاری و خروج از رکود را برای توسعه اقتصادی ضروری خواند و ابراز داشت: در حال حاضر استان از هر سه شاخص بهره می‌برد و به حمد الهی سرمایه‌گذاری‌های سنگینی طی دو سال گذشته در استان صورت گرفته است.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را لازمه مقابله با تحریم‌ها دانست و گفت: دولت تمام توان خود را برای حمایت از تولید ملی صرف کرده است.

داریوش طاهری، فرماندار گرمسار نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با اشاره به تلاشهای بی شائبه مردم و مسئولان شهرستان گرمسار در به ثمر رسیدن پروژه های مختلف همزمان با هفته دولت اظهار داشت: مشکل کم آبی و خشکسالی در استان جزء اولویت های استانداری و فرمانداری است که برهمین اساس یکی از پروژه ها ماندگار انتقال آب از آلوئک به ایوانکی بوده است که 75 لیتر در ثانیه آب را انتقال خواهد داد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: در سالروز شهادت مردانی همچون رجایی و با هنر به گونه ای عمل کنیم که یاد آنها در اذهان مردم زنده شود و حرکت زندگی آنها و تفکر آنها امروز الگوی کارگزاران نظام باشد تا بتوانیم آرمان ها و ارزش های انقلاب را حفظ کنیم.

غلامرضا کاتب تصریح کرد: روحیه خستگی ناپذیر و تفکر ارزشمند شهید رجایی باید امروز الگوی همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

همچنین در این سفر استاندار سمنان به اتفاق فرماندار گرمسار و مسئولین استانی و شهرستانی در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند و ضمن بازدید از پروژه خط انتقال آب به ایوانکی و پروژه ساختمان شهرداری گرمسار ، ساختمان آتش نشانی به بهره برداری رسید .

در پایان استاندار سمنان با جانباز جورابلو و خانواده شهید ترامشلو دیدار و از رشادتهای آنان تجلیل نمود و در ادامه در مسجد جامع گرمسار حضور یافته و در مراسم جشن زیر سایه خورشید کا روان خدام رضوی شرکت نموده و مسائل و مشکلات جمعی از شهروندان شهرستان گرمسار را رسیدگی کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها