خبرهای داغ:
نماينده ولی فقيه در استان همدان با بیان اینكه نماد منكر فقط بد حجابی و بی حجابی نیست، گفت: بسیاری از كارها از جمله رباخواری بانك‌ها از منكرات است اما فقط روی بدحجابی مانور می‌دهیم و از اصل موضوع غافل هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۹۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در نشست هماهنگی امر به معروف و نهی از منكر با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر در حال حاضر مانند این است كه ما با جاروبرقی در میدان جنگ بجنگیم، بیان كرد: فقط خود را فریب می دهیم و در اصل نمی دانیم چه كاری انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینكه یكی از مشكلات در این زمینه كمبود بودجه است، بیان كرد: اگر بودجه مناسبی برای ترویج فریضه امر به معروف نهی از منكر اختصاص پیدا كند در کمتر از دو ماه مسئله حجاب را در استان درست خواهم كرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینكه متاسفانه از اصل موضوع امر به معروف و نهی از منكر شناختی نداریم، عنوان كرد: باید اول اصل این فریضه را بشناسم و بعد وارد مرحله اجرا شویم.

وی با بیان اینكه ستاد احیا امر به ومعروف و نهی از منكر سازمانی است كه بر مجلس، دولت و ادارات حاكم است، افزود: این ستاد به قدری قدرتمند است كه همه قدرتمندان را به چالش می كشد.

محمدی با بیان اینكه نماد منكر فقط بد حجابی و بی حجابی نیست، ادامه داد: بسیاری از كارها از جمله ربا خواری بانك ها نیز از منكرات است اما فقط روی بدحجابی و بی حجابی مانور می دهیم که این امر نشان دهنده آنست كه از اصل موضوع غافل هستیم.

وی با بیان اینكه باید در وهله اول معروف و منكر را بشناسیم تا بدانیم آن را در كجا به كار ببریم، بیان كرد: وقتی آنها را شناختیم می دانیم كه باید چگونه پیش برویم كه تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینكه بسیاری از خانم هایی بی حجاب از اصل حجاب آگاهی ندارند، بیان كرد:تا وقتی كه برای آنها آشكار نشود كه حجاب یك منكر است همین وضع ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینكه این فریضه نیازمند زیر ساخت های مهم است، بیان كرد: برای این فریضه مهم باید دانشگاه ها و نهاد ها ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات