خبرهای داغ:
دبير ستاد امربه معروف ونهی از منكر استان همدان خبر داد
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منكر استان همدان گفت: ۲۹۲ كارگاه در زمینه امر به معروف و نهی از منكر در استان همدان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست هماهنگی امر به معروف و نهی از منكر با بیان اینكه در استان همدان ۹ ستاد امر به معروف و نهی از منكر مشغول فعالیت است، عنوان كرد: ۱۳ستاد فرعی نیز در استان همدان فعال شده كه ریاست آنها بر عهده ائمه جمعه است.

وی با بیان اینكه امسال ۷۲ خطبه امر به معروف و نهی از منكر توسط ائمه جماعات استان همدان برگزار شده است، گفت: تعداد ۱۸۰۰ سخنرانی نیز در این رابطه در ادارات استان همدان برگزار شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منكر استان همدان با اشاره به اینكه تعداد ۳۷۵ نمایشگاه در استان در زمینه حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منكر برگزار شده است، گفت: استانداری نقش خوبی را در زمینه امر به معروف و نهی از منكر داشته است.

وی با بیان اینكه ۵۴۲ شورا در زمینه امر به معروف و نهی از منكر در استان برگزار شده است، گفت: باید تلاش كرد كه این امر برای همگان روشن و آشكار شود.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به اینكه ۱۲ هزار مورد تذكر لسانی در استان داشته ایم، گفت: از این تعداد نفر به تعداد انگشتان دست مخالفت كرده اند و بقیه از این امر استقبال كرده اند.

وی با اشاره به اینكه ۲۹۲ كارگاه در زمینه امر به معروف و نهی از منكر در استان همدان برگزار شده است، ادامه داد: برای موفقیت بیشتر باید تعداد این كارگاه را افزایش داد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منكر استان همدان با بیان اینكه باید برای این امر بیشتر از این تلاش كرد تا مردم با اصل امر به معروف و نهی از منكر آشنا شوند، عنوان كرد:۱۰۱ مانور در این راستا برگزار شده است.

وی با بیان اینكه برخی هموطنان كه از شهرستان های دیگر به همدان سفر می كنند شئونات را رعایت نمی كنند، گفت: در همین راستا تاكنون ۳۰۰ مورد ماشین متوقف و با آنها برخورد شده است.

ابوحمزه با اشاره به اینكه موضوع باغ ویلا ها یكی دیگر از چالش ها است، بیان كرد: باید در كنار تذكر لسانی مركزی مانند باغ ویلاها كه منبع فساد هستند نیز پاك سازی كنیم كه در این زمینه ستاد احیا سپاه و بسیج پیگیر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات