مسئول بسیج کارمندان مازندران:

نهادینه شدن تفکر بسیجی در ادارت

نوری یکی از دغدغه جدی بسیجیان کارمند را پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن تفکر بسیجی در بدنه دولت یکی از برنامه‌های راهبردی جدی بسیج است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱




به گزارشخبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری ظهر امروز در مراسم روز بسیج کارمندی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت بسیجی و سیاسی ما است، اظهار کرد: وظیفه بسیج پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بسیجیان در این مدت نیز به‌خوبی نشان دادند که در کنار انقلاب و دستاوردهای آن قرار دارند.

مسئول بسیج کارمندان مازندران یکی از برنامه‌های راهبردی بسیج کارمندی در سطح ارگان‌های دولتی را فرهنگ‌سازی برای تکریم ارباب رجوع اعلام کرد و افزود: عدم تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات به عنوان منکری است که نیاز بوده بسیج در این حوزه به صورت جدی‌تر ورود پیدا کنند.

وی به فعالیت بیش از 550 پایگاه بسیجی کارمندی در سطح ارگان‌های دولتی استان اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده 70 پایگاه بسیج در سطح ادارات کل استان مستقر شدند که در مجموع پایگاه‌های بسیج کارمندی استان زمینه جذب بیش از 35 هزار کارمند را فراهم کردند که ظرفیت بالایی در سطح ادارات داریم.

نوری یکی از دغدغه جدی بسیجیان کارمند را پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن تفکر بسیجی در بدنه دولت یکی از برنامه‌های راهبردی جدی بسیج است.

وی با اعلام اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی و تکریم ارباب رجوع در سال‌های اخیر به شدت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج کارمندی استان در سال‌جاری برای کمک به دولت در حوزه مدیریت مصرف برق نیز ورود پیدا کرد که نتیجه این اقدام نیز به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

شهرام نوری از فعالیت بیش از 35 هزار کارمند بسیجی در 550 پایگاه بسیج کارمندی استان خبر داد و گفت: برنامه راهبردی بسیج کارمندی مازندران فرهنگ‌سازی برای تکریم ارباب رجوع است.

مسئول بسیج کارمندان مازندران فرهنگ‌سازی و نیز الگوسازی برای مصرف صرفه‌جویی و نیز خرید کالای تولید داخل از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در این قشر پیگیری می‌شود.

وی حضور در اردوهای راهیان‌نور غرب و جنوب کشور، برگزاری فعالیت‌های قرآنی و نیز پیگیری مسابقات قرآنی نورالهدی، تعلیم و تربیت 138 مربی و سرگروه صالحین، برگزاری برنامه‌های فرهنگی روشن‌گری در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را برنامه‌های راهبردی در بسیج کارمندان اعلام کرد.

نوری در پایان گفت: بسیج کارمندی مازندران در دوران دفاع مقدس 380 شهید را تقدیم انقلاب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها