اثبات کارآمدی حاکمیت دینی هدف پروژه‌های محرومیت‌زدایی

محمدعلی قمی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی روستایی مازندران در نوشهر بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران شاهنشاهی شاهد پسوند محرومیت در بسیاری از مناطق ایران اسلامی بودیم اما امروزه شاهد اقداماتی در جهت رفع محرومیت‌ در کشور هستیم که این اقدام جای بسی تقدیر دارد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نوشهر فرماندار نوشهر در این آیین با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی یک اقدام هماهنگ و خوب بوده که از سوی سپاه صورت گرفته است، گفت: اثبات کارآمدی حاکمیت دینی از اهدف پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار محرومیت‌زدایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام‌خمینی (ره) بود، تصریح کرد: اکنون نیز مقام معظم رهبری علیرغم همه توطئه‌ها به خوبی نقشه راه و مسیر آن امام بزرگوار را ادامه می دهد و اقدامات خوبی درکشور صورت گرفته است.

فرماندار نوشهر با اشاره به شعار سال از اقدامات انجام‌شده در زمینه رفع محرومیت‌ در نوشهر و برنامه های به موقع و اثرگذار سپاه ناحیه نوشهر در این زمینه قدردانی کرد و آن را نمونه عمل به شعار همدلی و همزبانی دانست./پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها