مهمترین اهداف امریکا جلوگیری ازتکرار انقلاب اسلامی،انحراف بیداری اسلامی وتجزیه کشورهای منطقه ،چپاول ثروتهای کشورها وفروش سلاههای تولیدی خود است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزاش روابط عمومی سپاه قائم شهر فرمانده هوا فضا سپاه در یادواره سردار شهید نورعلی یونسی در قائم شهر ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت : ما باید مشکلاتمان را با زور توان جوانان ونخبگان ودانشمندانمان حل کنیم واگر نبود راهنماییهای مدبرانه مقام معظم رهبری در این دهه اخیر احتمال جنگ برای کشورمان بسیار بالا بودکه به حمدا.. دشمن ناکام ماند.

وی ادامه داد : شهدا در بسیاری از وصیتنامه هایشان ما را به حفظ ودفاع ازدستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری سفارش کرده اند،در 2سال اخیر ابهاماتی در موضوع توقف فعالیتهای موشکی ایران بوجود آمده بود که از اینجا اعلام می کنم فعالیتهای موشکی که خار چشم دشمنان است کما فی السابق ادامه دارد وموفقیتهایی نیز کسب کرده ایم اما رسانه ای کردن آن خارج از مدیریت سپاه بود.

سردار حاجی زاده در ادامه از برگزاری رزمایش موشکهای بالستیک در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود : امروز ما می بینیم ایران اسلامی در منطقه جزیره ثبات ودارای امنیت بسیار وشرایط بسیار قوی است ولی در اطراف کشور اتفاقاتی مهمی رخ داده وشیطان بزرگ امریکا نقشه های بزرگی در سر دارد تا جنگهای منطقه را وارد مرزهای داخلی کشور کنداما موفق نشدند و حال متوسل به روشهای دیگر شده اند.

فرمانده هوا فضا سپاه در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که درکشورهای منطقه رخ داده است اذعان نمود : در دو دهه اخیر امریکاییها در منطقه سرمایه گذاری کردند وهزینه وتلفات سنگینی را نیز متحمل شده اند اما به هدف خودنرسیده ا ندوامروز ما شاهد تغییر رویکرد امریکا در منطقه برای رسیدن به اهداف خود هستیم.

سردار حاجی زاده اذعان نمود : امریکا از بسترهایی که در منطقه وجود داشت بهره گرفت وبا ایجاد بحران وجنگ داخلی به بهانه های مختلف سیاسی،مذهبی،قومی و... به دنبال اهداف خود می باشد .وی گفت : قذافی در لیبی نه تنها با امریکاتعامل کرد بلکه تسلیم امریکاشد وتمام تجهیزات هسته ای خود را سوارر بر بار کشتی وتحویل امریکا کرد ولی دیدیم با شروع بیداری اسلامی در منطقه، امریکا وغرب به این کشور حمله وتمام زیر ساختهای این کشور را از بین بردند وهنوز هم در این کشور جنک ودرگیری وجود دارد واین نتیجه اعتماد به امریکا بود.

فرمانده هوا فضای سپاه به درگیریها،برادر کشیها،جنگ داخلی،اختلاف افکنی در کشورهای دیگر منطقه مثل مصر،عراق وسوریه ویمن اشاره نمود عنوان داشت : امریکا با تبلیغات سوء در اذهان عمومی تردید به وجود می آورند وچنین وانمود می کند که در منطقه به دنبال مبارزه با تروریسم وایجاد ثبات هستند اما با اطلاع دقیق می گویم امریکا در عراق این بحران را هدایت می کند،امریکائیها در 24 ساعت ،هزار ساعت بطور متوسط پرواز عملیاتی همراه با ائتلاف انجام میدهد که 120 ساعت آن برای پرواز جنگنده هاست که با یک حساب سر انگشتی می توان فهمید که اگر اینها بنای زدن داعش را داشته باشند باید 120 الی150 هدف داعش را مورد اصابت قرار دهند اما تنها7 یا 8 حمله به اهداف داعش صورت می گیرد.

وی هدف اصلی امریکا در منطقه را تجزیه کشورها بیان کرد:آنها در این راه به دوست ودشمن رحم نمی کنند حتی به دنبال تجزیه کشور عربستان نیز هستندو مهمترین اهداف آنها را، جلوگیری ازتکرار انقلاب اسلامی،انحراف بیداری اسلامی وتجزیه کشورهای منطقه ،چپاول ثروتهای کشورها وفروش سلاههای تولیدی خود ،انحراف ملتها ودولتها از دشمنی با امریکا و رژیم صیهونیستی وهمچنین جلوگیری ازرشد وپیشرفت کشورهای منطقه بیان کرد.

وی اظهار نمود: اگر امروز از من سوال شود بزرگترین خطری که ما را تهدید می کند چیست خواهم گفت: نه خطر سیاسی،نه خطر اقتصادی،نه خطر سیاسی بلکه بزرگترین تهدید اساسی ما خطر نفوذ امریکا است واگر به امریکا اعتماد کنیم شروع بدبختی ما است،چرا که آنها35سال در بیرون از مرزهای کشور هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند والان به دنبال روزنه ای برای نفوذ به داخل کشور هستند که نمونه آن را در فتنه سال88دیدیم که سفارتخانه ها چگونه علیه این کشورفعالیت می کردند.

سردار امیر علی حاجی زاده در پایان تاکید کرد : بعضیها فکر میکنند اگر با امریکا ارتباط برقرار شود تمام مشکلات ما حل می شود،سابقه تاریخی نشان داده که اینگونه نیست ما باید مشکلاتمان را با زور توان جوانان ونخبگان ودانشمندانمان حل کنیم واگر نبود راهنماییهای مدبرانه مقام معظم رهبری در این دهه اخیر احتمال جنگ برا کشورمان بسیار بالا بودکه به حمدا.. دشمن ناکام ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها