مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از بهره‌برداری 8 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر11730 میلیون ریال به‌ مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه رضا پورفلاح بهره‌برداری از ۸ طرح کشاورزی به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌های کشاورزی شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری با مساحت ۲۱ هکتار، خط انتقال آب زراعی با طول هزار و ۴۵۰ متر، شن ریزی جاده های بین مزارع به طول۴کیلومتر، آبیاری تحت فشار قطره ای با سطح ۱۰ هکتار، احداث باغ در اراضی شیب‌دار با سطح ۷۵ هکتار و طرح مرغداری پرورش مرغ گوشتی ۲۵ هزار قطعه‌ایمی‌باشد.

وی افزود: هزینه این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱ هزار و۷۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی صندوق حمایت و دو درصد نفت تامین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای توسعه بخش کشاورزی و به‌عنوان بستری مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به اهمیت افتتاح طرح‌های کشاورزی در شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی تأمین‌کننده مواد غذایی و نیاز مردم بوده و باید بیش از سایر بخش‌ها از نظر اهمیت مورد توجه قرار گیرد.

پور فلاح با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار اقتصاد کشور است، گفت: از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشاورزی و اقتصادی استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها