افتتاح طرح آموزشی یاوران ولایت دانش آموزان بسیجی در قائم شهر

دوره آموزش فرماندهان واحدهای مقاومت واعضای شورای پیشگام طرح یاوران ولایت به همت بسیج دانش آموزی برادران وخواهران در قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۳۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر آیت ا.. معلمی در افتتاحیه این برنامه گفت: انسان برای ادامه حیات نیاز به تغذیه وتنفس دارد ویک حیات اجتماعی نیز داردکه که در آن اگر ولایت وایثار نباشد حیات اجتماعی انسان نیز محکوم به فنا خواهد بود.

امام جمعه شهرستان قائم شهردر ادامه ضمن بیان اینکه جامعه بشری باید هدایتگر داشته باشد افزود : خداوند رحمان و کسانیکه از جانب خداوند برای این امرمشخص شده انداجازه ولایت بر جامعه بشری را دارند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اذعان نمود : اگر در جامعه ای ایثار وجهاد نباشدآثار بندگی خدا محو وزمین را فساد خواهد گرفت،اگر پای تابوتهای شهدای غواص حضور مردمی بود بر همین اساس است وصاحبان درک و فهم می دانندکه اگر اینها نبودند حیات اجتماعی مان با خطر جدی روبرو بود واین نیروها در سایه امامت و ولایت رشد وبارور می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : ولایت برای آینده هم تضمین ایجاد می کند وهمانند هوا برای انسان ضروری است واگر در جایگاه ولایت عناصر ظالم وفاسد قرار گیرند بلا ها بر سر مردم خواهد آمد.

این طرح در دو بازه زمانی 3روزه و7روزه به مدت10 روز وتا روز 31/5/94 برای دانش آموزان برادر وخواهربه تعداد270 نفردرقائم در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها