رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی مازندران:

ترویج فعالیت‌های قرآنی سبب تکامل جامعه می‌شود

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: نشر، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه سبب رشد و تکامل نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۳۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، سعید قربانی در حاشیه نشست تخصصی طرح‌های مصباح‌الهدی و نورالهدی که با حضور مربیان و کارشناسان قرآنی این استان در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نشر، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه موجب رشد و تکامل نظام اسلامی بوده و استان مازندران در عرصه‌های مختلف قرآنی در بسیاری از طرح‌های ابتکاری پیشتاز و ممتاز بوده است.

وی قرآن و معارف آن را تنها راه نجات بشریت دانست و گفت: قرآن و علوم قرآنی از مهم‌ترین مسائلی است که همه مردم باید به آن توجه کنند و از معارف آن الهام بگیرند و تمام تلاش خود را برای پیاده‌کردن احکام الهی براساس دستورات قرآن به‌کار گیرند.

عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان در ادامه با اشاره به اینکه تدبر و تعقل در قرآن زمینه‌های رشد و سعادت انسان را فراهم می‌کند، افزود: رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی مهمترین بستر برای ایجاد و ترویج سبک زندگی قرآنی است.

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: قرآن کریم منشأ خیر و برکت در مسیر زندگیاست، لذا باید برای ترویج قرآن و آموزه‌های آن در سطح مساجد، مدارس، جلسات دینی و مذهبی تلاش مضاعف داشت.

قربانی در پایان با بیان اینکه انس با قرآن بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: تمسک به قرآن مانع از لغزش‌ها و انحرافات و بهترین راه برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها