مدیرکل بنیاد حفظ آثار مازندران تأکید کرد

ضرورت تداوم گرامی‌داشت یاد و نام شهدا در مازندران / برنامه‌های شهدای غواص همچنان ادامه دارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از حضور مردم مازندران در استقبال از شهدای غواص و خط‌شکن مات ماندیم و در نظر داریم که برنامه ستادی در این رابطه همچنان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در مراسم تجلیل از خادمان شهدای غواص و خط‌شکن مازندران اظهار کرد: حضور مردم مازندران در مراسم استقبال و تشییع از 30 شهید غواص و خط‌شکن که در سراسر مازندران برگزار شد، غیرقابل توصیف و حماسی بوده است.

وی اضافه کرد: از این همه حضور و حماسه مردم مات ماندیم، گویی یک زلزله 30 ریشتری اتفاق افتاد، ما هر آنچه دیدیم به برکت شهدا بود همان کسانی که در برابر خدا تسلیم شدند، کاری هم که صورت گرفت یک کار خدایی بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در ستاد تجلیل از شهدای غواص و خط‌شکن به فکر افتادیم که این موج باشکوه ایجاد‌ شده و بابصیرت همچنان ادامه داشته باشد، لذا در نظر داریم تا مراسم چهلمین روز و سالگرد شهدای غواص و خط‌شکن را نیز برگزار کنیم.

ملکی ضمن تقدیر از مردم شریف مازندران در مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری 30 آلاله شهید دفاع مقدس در مازندران، افزود: برخی از دستگاه‌ها از ابتدای راه‌اندازی ستاد پای کار بودند و جا دارد که از زحمات سپاه کربلای مازندران و نواحی تابعه در شهرستان‌ها، نیروی دریایی بابلسر، بنیاد شهید مازندران و ادارات تابعه در شهرستان‌ها، نیروی انتظامی، صدا و سیما، استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها استان، هلال‌احمر، برق، گروه‌های مردم‌نهاد، دانشگاه علوم‌پزشکی، سربازان گمنام و ارتش و نیروی دریایی تقدیر شود.

وی گفت: لشکر 25 کربلا در جنگ ویژه بود و شهدای آن نیز به‌طور ویژه مورد استقبال مردم قرار گرفتند به طوری که حضور مردم را در این حد برنامه‌ریزی نکردیم، حتی برای شهرها و شهرک‌های ساحلی برآوردی نداشتیم، در غرب و شرق مازندران در گرما و باران شاهد حضور جمعیت زیادی بودیم که به استقبال شهدا آمده بودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسادامه داد: شهرستان کلاردشت جزو برنامه ستاد نبود اما با درخواست مسئولان این شهرستان، یکی از کفی‌ها حامل پیکر 10 شهید غواص و خط‌شکن را به آنجا بردیم همچنین در کیاسر که خیلی هم از مرکز استان دور بود و جزو برنامه ستاد نبود به درخواست مسئولان محلی دو شهید را به آنجا انتقال دادیم تا مورد استقبال قرار بگیرند و حضور مردم نیز به حدی بود که به گفته مسئولان محلی این شهر، در کیاسر عاشورایی به پا شده بود.

وی در پایان بار دیگر از حضور حماسی مردم مازندران در مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهدای غواص و خط‌شکن قدردانی و تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی همچنان مستدام بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار