نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور با نقض قسم خود، کم لطفی کرده و از کاهش اختیارات شورای نگهبان دم زد، تصریح کرد: از سوی دیگر در این هفته سفارت انگلیس بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۲۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردانی که رضایت مردم و ارتقای اقتدار نظام مرامشان است، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب بوده اند مقاماتی که به دلیل عدم فهم اصول انقلاب در نظام مواضعی گرفته اند که تنها برای تنش زایی بوده است.

وی به لوایح دوقلو در سال 81 برای افزایش اختیارات رئیس جمهور وقت و کاهش اختیارات شورای نگهبان و حذف نظارت استصوابی این شورا اشاره کرد و افزود: یادمان نرود که برای همین لوایح بود که نمایندگان مجلس ششم تصمیم بر استعفای جمعی و تحصن گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور با نقض قسم خود، کم لطفی کرده و از کاهش اختیارات شورای نگهبان دم زد، تصریح کرد: از سوی دیگر در این هفته سفارت انگلیس بازگشایی شد.

وی انتقاد کرد: ظریف در مراسم مطبوعاتی حاشیه بازگشایی کذایی جرئت نکرد واژه رژیم صهیونیستی نگون بخت را بر زبان آورد و در پاسخ به سوالی درباره روابط با سایر دول با لحنی دیپلماتیک -و البته غیر انقلابی- گفت که ما با همه کشورها به استثنای یک استثنا می توانیم رابطه داشته باشیم.

آلیا معتقد است: متأسفانه برخی از مقامات محترم ما که البته متدین هستند و خائن نیستند در پی عادی سازی رابطه با آمریکا و انگلیس جنایتکار هستند.

وی با بیان اینکه وزیر خارجه انگلیس در خاک کشور ما با رادیو بی بی سی مصاحبه کرده و می گوید ایران را به تناسب اقداماتش نسبت به اسرائیل قضاوت می کنیم و ایران دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست، گفت: لابد وزیر خارجه ما باز هم در توجیه گنده گویی های فلیپ هاموند می گوید؛ این سخنان برای مصرف داخلی آنها بوده است!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رفتارهای سیاسی چند گانه اخیر در ارتباط با مذاکرات، توافق، قطعنامه و برجام از سوی دولت مردان نسبت به کارشناسان و شخصیت های مرتبط که مفتخر به اخذ عناوین بی سواد و جهنمی از سوی دولت شدند و یک و بام دوهوای قبض و بست رسانه های مستقل و رسانه های دولتی و مواضع نرم و لطیف با همتایان آمریکایی و انگلیسی، بغض های نهفته در شعر سيد اشرف الدين گيلانی نسبت به قدرت مداران زمانش را برای مردم تداعی می کند.

وی در هفته دولت برای دولت محترم توفیق خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم را آرزو کرد و متذکر شد: راهکار این توفیق، تعقیب مبانی اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر ظرفیت های داخلی است که البته ترمیم کابینه تسریع بخش و تسهیل گر خواهد بود.

آلیا از دولت مردان طماع و زیاده خواه انگلیس و آمریکا دعوت کرد که به رفراندم های هفتگی مردم قهرمان پرور ایران در مصلاهای نماز جمعه توجه کنند و صدای ملت ایران را بشنوند که پس از ذکر کبریایی خداوند فریاد بر می آورند، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین و کفار، مرگ بر اسرائیل؛ تا عبرتی باشد که مواضع خود را اصلاح و از ملت بزرگوار ایران عذر خواهی کنند و بدانند جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیز خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها